پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۲۹۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیری تغییرات در بومی‌گزینی ظلم به مناطق محروم است، گفت: چنین تصمیمی مناطق محروم را از خدمت نیروهای شایسته محروم می‌کند.
شعار سال: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیری تغییرات در بومی‌گزینی ظلم به مناطق محروم است، گفت: چنین تصمیمی مناطق محروم را از خدمت نیروهای شایسته محروم می‌کند.

سید حمایت میرزاده ، با اشاره به تصمیم وزارت علوم در خصوص تغییرات در مصوبه بومی‌گزینی اظهار کرد: پیگیری این برنامه در دولت ظلم به مناطق محروم است.

وی افزود: این حرف را باید زمانی زد که امکانات عادلانه و یکسان در کشور باشد اما وقتی در برخی مناطق از هیچ  جهت امکانات وجود ندارد، چنین موضوعی فقط ظلم به این مناطق است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشجویان از مناطق مرفه به مناطق محروم می‌آیند و از سهمیه آنها استفاده می‌کنند و حاضر در خدمت در این مناطق نیستند و این ظلم مضاعف است، گفت: فرزندان مناطق محروم نباید از حق قانونی خود محروم شوند و امکان ارتقای تحصیلی نخواهند داشت، در ضمن چنین تصمیمی مناطق محروم را از خدمت نیروهای شایسته بومی محروم می‌کند علی‌رغم اینکه از خدمت نیروهای غیربومی هم محروم هستند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افراد غیربومی برای حضور در مناطق محروم با مشکلاتی مواجه بوده و حاضر به این کار نیستند، خانم و آقایی که از مرکز استان به مناطق محروم می‌آیند هر قدر هم دلسوز باشند، دوری از خانواده وسختی‌های کار را تحمل نخواهد کرد و خواه ناخواه کم‌کاری در خدمات‌دهی پیش می‌آید که این به ضرر مردم مناطق محروم است؛ بنابراین به هیچ عنوان با تغییرات در بومی گزینی موافق نیستم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1398 ، کدخبر: 412175 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
به مناطق محروم بیشتر ازین ها باید توجه شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین