پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۷۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس هرچه سریعتر اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را تعیین کند.

شعارسال: حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهارداشت: متاسفانه هر هفته اتفاقی در مجلس می افتد که به نوعی منجر به کاهش سرمایه اجتماعی مجلس می شود که یکی از دلایل اصلی اش آن است که برخی از نمایندگان به قوانین داخلی مجلس عمل نمی کنند.

وی افزود: برای مثال در ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۸ تحقیق و تفحص از بانک مرکزی مصوب شد اما هنوز در کمیسیون اقتصادی مجلس در دستور کار قرار نگرفته و اعضای هیئت تحقیق و تفحص مشخص نشده اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: همچنین با گذشت یک سال و نیم از سقوط هواپیمای یاسوج، هنوز گزارش آن منتشر نشده است که باید این مسائل مدیریت و تدبیر شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در شرایطی که نمایندگان برخی از موارد را رعایت نمی کنند، دولت هم قانون را اجرا نمی کند که از جمله قوانینی که دولت مورد توجه قرار نمی دهد، متناسب سازی حقوق و دستمزدها است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:5شهریور1398 ، کدخبر: 4703624: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین