پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۷۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در پنج سال گذشته موافقت کردند.

شعار سال : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در پنج سال گذشته موافقت کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در پنج سال گذشته موافقت کردند.

از مجموع  ۲۲۸ نماینده حاضر در صحن، آنها با ۱۱۷ رأی موافق، ۶۹ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع  با این تحقیق و تفحص موافقت کردند.

از جمله متقاضیان این طرح می‌توان از  حاجی‌دلیگانی، قاضی‌پور، محجوب، نقوی‌حسینی، ابطحی و امیرآبادی نام برد.

همچنین کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه) طی تذکری با اشاره به تحقیق و تفحص از بانک مرکزی، اظهار کرد: در طول دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی تعداد تحقیق و تفحص‌ها افزایش یافته و چند برابر شده است.

وی افزود: در مواد ۲۱۲ تا ۲۱۵ آمده که باید نتیجه تحقیق و تفحص معلوم شود، اما تا به حال ۴ بار از بانک مرکزی تحقیق و تفحص به عمل آورده‌ایم که نتیجه‌ای نیز نداشته است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: در مجلس دهم تاکنون تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در دستور کار نبوده است.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار:15 اردیبهشت1398،کدخبر:1256579،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین