پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۱۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳
معاون عمرانی استاندار ایلام ضمن تشریح آخرین وضعیت زیرساخت‌های ایلام برای اربعین، گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون ۴۴کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده است.

شعارسال: احمد کرمی اظهار داشت: اربعین از ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی است که نگاه ملی را می‌طلبد و در این حوزه مردم استان در این سال‌ها سنگ تمام گذاشتند.

وی عنوان کرد: در کنار آن مسئولان نیز آنچه در توان داشتند در حوزه تکمیل زیرساخت‌ها و ارائه خدمات برای تسهیل در تردد زوار انجام داده‌اند.

وی افزود: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال احداث و بهسازی ۴۴ کیلومتر بزرگراه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان در استان انجام شده است.

کرمی تصریح کرد: بخش عمده آن در زمینه مسیرهای منتهی به مرز مهران است.

معاون عمرانی استاندار ایلام عنوان کرد: احداث ۲۵ کیلومتر راه اصلی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان نیز طی یک سال گذشته در استان انجام شده است.

وی افزود: در مسیر ایلام به مهران و نیز ۵ مسیر ارتباطی اربعین که از نقاط مختلف منتهی به مرز می‌شود، طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی انجام شده است.

ساخت دو تونل در مسیر ایلام-مهران

وی عنوان کرد: در مسیر منتهی به مرز مهران یعنی مسیر ایلام-مهران، دو تونل که یکی از آنها به طول ۷۴۰ متر به طور کامل حفاری آن به اتمام رسیده و امسال نیز برنامه ریزی شده که به صورت اضطراری استفاده شود و تونل دیگر با ۸۴۰ متر در مسیر که بالای ۲۰۰ متر از این تونل حفاری شده و در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار ایلام عنوان کرد: همچنین یک پل ۳۰ متری نیز در مسیر ایلام-مهران نیز در حال ساخت است که این پل امسال تکمیل می‌شود.

وی گفت: هم اکنون در مسیر ایلام - مهران در سه قطعه پیمانکاران مشغول به کار هستند.

کرمی تصریح کرد: با پیگیری‌های همه مسئولان استانی، اعتبارات اربعین استان امسال افزایش چشمگیری داشته به طوری که از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به ۷۴ میلیارد تومان اعتبار عمرانی رسیده است.

وی بیان داشت: در مجموع اعتبار اربعین استان ۷۶ میلیارد تومان است که ۵۹ میلیارد آن ابلاغ شده و ۲۹ میلیارد آن نقدینگی این مبلغ آمده که بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:12شهریور1398 ، کدخبر: 4710310: www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
1
ایشالا که هرچه زودتر همه این مسائل حل بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
بزرگراه کربلا باید هر چه زودتر تامین اعتبار شده و کامل شود
ناشناس
France
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
ایلام راه آهن متصل به عراق نیاز دارد. قطار سریع السیر می خواهد. حجم مبادلات بین مرزی و صادراتی ما را هم در غیر از ایام اربعین و تاسوعا و عاشورا ، تقویت می کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین