پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۱۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
مهراله رخشانی‌مهر در بازدید از فضاهای آموزشی عجب شیر گفت: حدود 27 درصد مدارس كشور به لحاظ ساختمانی، تخریبی محسوب می شوند، نزدیك به 34 درصد به بازسازی نیاز دارند و فقط 39 درصد مدارس مستحكم هستند.

شعارسال: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر لزوم حذف مدارس کانکسی و خشتی تاکید کرد.

 مهراله رخشانی‌مهر در بازدید از فضاهای آموزشی عجب شیر گفت: حدود 27 درصد مدارس كشور به لحاظ ساختمانی، تخریبی محسوب می شوند، نزدیك به 34 درصد به بازسازی نیاز دارند و فقط 39 درصد مدارس مستحكم هستند.

وی ادامه داد: حدود یك هزار و 700 كلاس درس در کشور در كانكس برگزار می شود که حذف آنها جزو برنامه های اولویت دار سازمان نوسازی مدارس است و باید از کشور برچیده شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش فرسودگی مدارس قدیمی، استاندارد نبودن سامانه سرمایشی و گرمایشی مدارس، ضعف تجهیزات مدارس را وجوه مشترک مشکلات شهرستانها در حوزه آموزش و پرورش برشمرد.

وی همچنین در بازدید از استخر در حال احداث شهرستان عجب شیر گفت :این طرح ورزشی- آموزشی به زیربنای یک هزار و 790 متر مربع و با اعتبار 70 میلیارد ریالی در حال ساخت است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور توجه به گسترش اماکن ورزشی در کنار فضاهای آموزشی استاندارد را برای دانش‌آموزان مهم دانست.

رخشانی مهر با اشاره به ساخت و تجهیز 2 مدرسه 12کلاسه در شهر عجب شیر و واحد آموزشی 6 کلاسه روستایی در این شهرستان افزود: با توجه به تراکم دانش آموزان شهرستان این 2 مدرسه احداث می شود.

همچنین با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عملیات اجرایی مدارس 12 کلاسه زینب کبری شهر بخشایش و 6 کلاسه ابتدایی شهر زرنق هریس آغاز شد.

وی درباره تجهیز مدرسه امام خمینی (ره) و سالن ورزشی خلیج فارس هریس هم قول مساعد داد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  صدا و سیما ،تاریخ انتشار: 14 شهریور1398،کدخبر: 2517734،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین