پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
وزیر امور خارجه کشورمان در پیام توئیتری با طعنه خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد این کشور با داشتن دوست نزدیکی همچون بنیامین نتانیاهو دیگر نیازی به دشمن ندارد!
شعار سال: وزیر امور خارجه کشورمان در پیام توئیتری با طعنه خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد این کشور با داشتن دوست نزدیکی همچون بنیامین نتانیاهو دیگر نیازی به دشمن ندارد!

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی طعنه‌آمیز خطاب به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد آمریکا تا زمانی که دوست نزدیکی همچون «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در کنار خود دارد، دیگر نیازی به دشمن نخواهد داشت.

ظریف در پیامی توئیتری با اشاره به ماجرای جاسوسی رژیم صهیونیستی از دولت آمریکا نوشت: «ضربه ای تازه از تیم بی؛ آقای ترامپ! ایالات متحده وقتی که دوست نزدیکش، یک عضو تیم بی است - که جیب ایالات متحده را خالی می‌کند، سیاست خارجی آمریکا را به گروگان گرفته - و از رئیس‌جمهور ایالات متحده هم جاسوسی می‌کند، دیگر به دشمن نیازی ندارد.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 شهریور 1398، کدخبر: 2095408 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
اگر داستان جاسوسی درست از آب در بیاد چه بی آبرویی اتفاق میفته در آمریکا ، رابطشون شکر آب میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین