پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۳۵۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
جبار علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: در آیین‌نامه ارتقاء، برای اساتیدی که در حوزه فناوری و صنعت فعال هستند امتیازات خاصی را در نظر گرفته‌ایم.
شعار سال:رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: در آیین‌نامه ارتقاء، برای اساتیدی که در حوزه فناوری و صنعت فعال هستند امتیازات خاصی را در نظر گرفته‌ایم. گفت: در آیین‌نامه ارتقاء، برای اساتیدی که در حوزه فناوری و صنعت فعال هستند امتیازات خاصی را در نظر گرفته‌ایم.

جبار علی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران درباره اجرای آیین نامه ارتقاءی اساتید در این دانشگاه بیان کرد: بخش‌هایی از آیین نامه بررسی شده و قسمت‌هایی از آن به جهت اهمیت ارتباط بیشتر با صنعت اصلاح شده است.

رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در پاسخ به این سوال که اصلاحات جدید این آیین نامه تا چه اندازه آن را از مقاله محوری اساتید دور کرده است، اظهار داشت: به طور کلی آیین نامه ارتقاء در این دانشگاه به سمت مقاله محوری نبوده و از قبل تاکنون به سمت صنعت است، اما امتیازات خاصی برای همکارانی که در حوزه فناوری و صنعت فعال هستند، قائل شده‌ایم تا کمبود مقاله‌های برخی از آنان را جبران کند.

وی ادامه داد: درواقع برخی از اساتید همزمان با انجام و ارائه مقاله در حوزه صنعت هم فعال هستند و طبیعی است که تعداد مقالات آن‌ها نسبت به اساتیدی که صرفا به ارائه مقاله می‌پردازند، بیشتر است لذا با اعطای امتیازات بیشتر به این مورد در آیین نامه ارتقاء سعی کردیم کار‌های صنعتی اساتید را جایگزین تعداد مقالاتشان کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:5مهر1398،کدخبر :793839،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین