پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲
رئیس جمهور برای اجرای سریع‌تر طرح‌ها و تحقق سیاست‌های دولت به ویژه در حوزه‌های رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در سه استان ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی، دستور داد.

شعارسال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، استانداران استان های ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی روز سه شنبه به طور جداگانه با رییس جمهور دیدار و گزارشی را از روند اجرای تصمیماتی که در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به این استانها اتخاذ شده بود، ارائه کردند.

محمد رضا مرواید، هوشنگ بازوند و اسماعیل جبارزاده در گزارش های خود ضمن اشاره به مباحث توسعه ای و روند پیشرفت طرح‌ها، بر نقش اجرای این طرح ها در رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استانهای ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی تاکید کردند.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور نیز در این نشست‌ها بر محوری بودن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید و دستورات لازم را برای اجرای سریعتر طرح‌ها و تحقق سیاست‌ها بویژه در حوزه‌های رونق اقتصادی و اشتغالزایی در این سه استان صادر کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5مرداد1395، کدخبر، 3724635: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین