پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۱۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
بانک پاسارگاد گزارش یک ماهه منتهی به ۳۰ مهرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، جمع درآمد‌های این بانک خصوصی از محل تسهیلات اعطایی از ابتدای سال مالی تا پایان مقطع یادشده، ۸۰.۵۰۸ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال اعلام شده است.
شعار سال:  بر اساس گزارش درج شده روی کدال سازمان بورس، بانک ۵۰.۴۰۰ میلیارد ریالی پاسارگاد که با نماد وپاسار (پاسارگاد) در بازار سرمایه فعال است، در ۷ ماهه امسال از محل تسهیلات مشارکت مدنی ۶۵.۰۷۶ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال و از محل تسهیلات ارزی ۷.۰۶۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال درآمد کسب کرده و بقیه سرفصل‌های تسهیلاتی در رتبه‌های بعدی درآمدزایی قرار گرفته اند.

در عین حال، درآمد بانک پاسارگاد از محل تسهیلات اعطایی در یک ماهه منتهی به پایان مهر ۹۸ معادل ۱۴.۳۸۲ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، وپاسار در ۷ ماه ابتدایی امسال، ۶۹.۱۳۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیارد ریال نیز به سپرده‌های سرمایه گذاری، سود پرداخت کرده است که در این میان بیشترین سود به سپرده‌های سرمایه گذاری بلندمدت یک ساله با مبلغ ۳۸.۷۱۶ میلیارد و ۸ میلیون ریال پرداخت شده است.

جمع سود پرداخت شده به گواهی‌های سپرده ویژه سرمایه گذاری عام بانک پاسارگاد نیز در مدت یادشده، ۱۸.۲۸۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال و جمع سود پرداخت شده به سپرده‌های کوتاه مدت هم ۸.۱۸۳ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریال گزارش شده است.

این گزارش حاکی است، بانک پاسارگاد در یک ماهه منتهی به پایان ماه هفتم امسال، ۱۲.۲۱۶ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال به سپرده‌های سرمایه گذاری سود پرداخت کرده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نقدینه، تاریخ انتشار ۱۳ آبان ۹۸، کدخبر: ۴۸۲۶۴، naghdineh.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین