پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: امروز قرارداد تولید ۱۵۰ دستگاه کامیون بین این قرارگاه و ایران‌خودرو دیزل به ارزش ۱۲۶ میلیارد تومان به امضا رسید. این قرارداد فازبندی شده است که در فاز اول ۱۵۰ دستگاه، فاز دوم نیز ۱۵۰ دستگاه و تا ۷۰۰ دستگاه کامیون ادامه دارد، اما فعلا برای فاز‌های اول و دوم تفاهم‌نامه امضا کردیم.
شعارسال: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: امروز قرارداد تولید ۱۵۰ دستگاه کامیون بین این قرارگاه و ایران‌خودرو دیزل به ارزش ۱۲۶ میلیارد تومان به امضا رسید.
 
 ظهر امروز قرارداد تولید ۱۵۰ دستگاه کامیون بین ایران‌خودرو دیزل و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به امضا رسید.
 
در این مراسم که در محل ساختمان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برگزار شد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: این قرارداد فازبندی شده است که در فاز اول ۱۵۰ دستگاه، فاز دوم نیز ۱۵۰ دستگاه و تا ۷۰۰ دستگاه کامیون ادامه دارد، اما فعلا برای فاز‌های اول و دوم تفاهم‌نامه امضا کردیم.
 
سعید محمد افزود: رقم قرارداد ۱۵۰ دستگاه کامیون ۱۲۶ میلیارد تومان تعیین شده است.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ادامه داد: تلاش کردیم در سال رونق تولید و توجه به تولید داخل طبق فرموده مقام معظم رهبری با توجه به توانمندی‌های ایران‌خودرودیزل در حوزه بومی‌سازی از این ظرفیت استفاده کنیم و کمک شایانی به صنعت خودروسازی داخل انجام شود.
 
محمد تأکید کرد: این کامیون‌ها برای اجرای پروژه‌های قرارگاه خاتم خصوصاً در خط‌آهن چابهار - زاهدان به کار گرفته می‌شود و بخشی از طرح یک کمربند یک جاده مطرح شده از سوی کشور چین است و عملاً سهم بزرگی از ترانزیت جهانی را به خود اختصاص می‌دهد.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء افزود: تحویل این کامیون‌ها از بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اوایل اسفند امسال ادامه دارد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  دانشجو  ،تاریخ انتشار:    27   آبان 1398،کدخبر:  805657  ،www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
ان شالله که استانداردهای خودروسازی رعایت بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین