پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی با صحبت‌هایش مبنی بر اینکه از روز افزایش قیمت بنزین مطلع نبوده قصد دارد که وزیر کشور را قربانی کند.
شعارسال: ابوالفضل ابوترابی در واکنش به صحبت‌های حسن روحانی در جمع مدیران آذربایجان‌شرقی مبنی براینکه من هم همزمان با مردم از افزایش قیمت بنزین با خبر شدم و موضوع را به وزیر کشور واگذار کرده بودم، اظهار کرد: «آقای رئیس‌جمهور با این صحبت‌ها قصد دارد تمام مسئولیت این تصمیم را به شورای امنیت کشور منتقل کند و روحانی در واقع با این کار به نوعی کد می‌دهد که اگر قرار است کسی قربانی شود، آن وزیر کشور است».

وی افزود: «روحانی در نظر دارد با قربانی کردن رحمانی فضلی موضوع را تمام کند و این بهم ریختگی‌ها را پایان دهد و خودش هم مصون بماند و قصه جمع شود».

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این موضع رئیس جمهور در قضیه بنزین را هفته بعد در مجلس پیگیری می‌کنیم، گفت: «روحانی نمک روی زخم مردم پاشیده است».

وی درباره موافقت سران قوا با افزایش قیمت بنزین هم اعلام کرد: «آیت‌الله رئیسی سه روز قبل از انجام سهمیه بندی به رئیس جمهور نامه زد و اعلام کرده شرایط کشور برای اجرای این تصمیم خوب نیست».

ابوترابی با بیان اینکه رئیس جمهور با سخنان خود مردم را عصبانی‌تر می‌کند، تأکید کرد: «تأسف می‌خورم که روحانی اینچنین فهم مردم را زیر سؤال می‌برد و با این وضعیت رئیس‌جمهور کفایت لازم را ندارد».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 1 آذر 1398 ، کدخبر:  447583، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
0
0
اینم نمونه ای دیگر از سیاست های دولت دوازدهم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین