پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با تاکید بر اینکه پزشک و پرستار باید دوش به دوش هم حرکت کنند، تصریح کرد: در اجلاس سازمان بهداشت جهانی، ۱۲۰ کشور دنیا نماد «تعالی توامان پزشک و پرستار» را پذیرفتند.

شعارسال: علی محمد آدابی در نشست روسای هیات مدیره‌های نظام پرستاری سراسر کشور که در سالن اجتماعات سازمان نظام پرستاری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات دوره چهارم نظام پرستاری با مشارکت ۲ برابری نسبت به دوره قبل برگزار شد و همین امر باعث شد، سازمان نظام پرستاری در دوره چهارم از پشتوانه و حمایت حداکثری جامعه پرستاری برخوردار باشد.

وی با عنوان این مطلب که در شروع فعالیت سازمان در دوره چهارم از نظر مالی به شدت در تنگنا بودیم، افزود: در واقع سازمان را با صندوق خالی تحویل گرفتیم.

آدابی از تدوین برنامه استراتژیک سازمان نظام پرستاری در دوره چهارم با مشارکت شورای عالی نظام پرستاری خبر داد و گفت: برنامه تفصیلی را با ۵۰ عنوان و ۲۰۰ زیر عنوان تهیه کردیم.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با عنوان این مطلب که در ابتدای فعالیت دوره چهارم دو هدف عمده را دنبال می‌کردیم، افزود: نخست، حساسیت نسبت به آنچه در نظام سلامت می‌گذرد و دوم مدافع اجتماعی بود.

آدابی با تاکید بر اینکه پزشک و پرستار باید دوش به دوش هم حرکت کنند، تصریح کرد: در اجلاس سازمان بهداشت جهانی، ۱۲۰ کشور دنیا نماد «تعالی توامان پزشک و پرستار» را پذیرفتند.

وی خطاب به روسای هیات مدیره نظام پرستاری، گفت: برگزاری جلسات منظم با مدیران استانی و شهرستانی در جهت تعامل بیشتر با جامعه پرستاری باید در برنامه روسای هیئت مدیره‌ها قرار بگیرد.

آدابی با عنوان این مطلب که در دوره چهار ساله عمر سازمان نظام پرستاری می‌بایست حداقل ۵۰ درصد هیات مدیره‌ها در شهرستان‌ها صاحب ساختمان شوند، افزود: در تعامل با شهرداری‌ها می‌توانید برای احداث فرهنگسرای پرستاری، زمین درخواست کنید.

وی همچنین بر اجرای برنامه هایی در راستای امور رفاهی پرستاران تاکید کرد و گفت: تاسیس صندوق قرض الحسنه را در دستور کار قرار دهید تا بتوانید به نیازها و مشکلات مالی پرستاران پاسخ دهید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 20مرداد1395، کدخبر: 130756: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین