پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۰۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
نماینده ولی فقیه در سپاه شان و منزلت سپاه را فراتر از تمایل به احزاب و جریان‌های سیاسی و عدم ورود به مصادیق را بسیار مهم توصیف و تصریح کرد: برای حضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم تلاش می کنیم، اما به هیچ عنوان وارد مصادیق نمی‌شویم.
شعارسال: نماینده ولی فقیه در سپاه شان و منزلت سپاه را فراتر از تمایل به احزاب و جریان‌های سیاسی و عدم ورود به مصادیق را بسیار مهم توصیف و تصریح کرد: برای حضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم تلاش می کنیم، اما به هیچ عنوان وارد مصادیق نمی‌شویم.
 
به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع مربیان عقیدتی -سیاسی  سپاه  از جهاد کبیر به عنوان نسخه اسلام برابر جنگ نرم دشمنان نام برد و اظهار کرد: جهاد کبیر مجاهدت پیوسته در مقابله با دشمنی است که درصدد تحمیل اراده و خواست خود بر جامعه دینی ما است و این بسیار دشوارتر از جهاد اصغر که در مقابل تهاجم نظامی دشمن انجام می‌گیرد ، می باشد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه جغرافیای تأثیر انقلاب اسلامی را فراتر از مرزهای سرزمینی ایران  و مربوط به کل جهان اسلام توصیف و تصریح کرد: انقلاب اسلامی جبهه‌ای در تقابل با جبهه استکبار است و این در واقعیت صحنه یک جنگ بزرگ است که در تمام جغرافیای عالم گسترده شده است ؛ نگرانی جبهه استکبار فتح سنگرهای پی در پی توسط این انقلاب الهام بخش و عقب راندن آنان است.
 
وی رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی را  اعتماد مردم دانست و اظهار کرد:  امروز متاسفانه برخی پیاده ‌نظام دشمن در اعتمادزدایی از مردم شده‌اند و تناقض بیان و عمل آنان زمینه های ایجاد بی‌اعتمادی را فراهم می کند؛ ما باید همواره تلاش کنیم رفتار، اعمال و کردارمان به گونه‌ای نباشد که مردم از ما چیزی بشنوند و در میدان عمل چیز دیگری ببینند.
 
حاجی صادقی  در ادامه با اشاره به شاخصه‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی گفت: نماینده تراز انقلاب باید دین دار به معنای تبلور دین در تمامی شئون و صحنه‌های زندگی و بصیر به معنای برخوردار از درک صحیح نسبت به واقعیت‎ها  باشد، همچنین نماینده تراز انقلاب اسلامی در شاخصه ولایت‌مداری باید تبعیت محض از ولی فقیه داشته باشد.
 
وی اعتقاد به غلبه گفتمان مقاومت را از دیگر شاخصه های مهم نماینده تراز انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: این مهم در مقطع کنونی اهمیت بیشتری دارد و در صورتی که نماینده به این گفتمان معتقد باشد و از ۴۰ سال گذشته درس بگیرد، به طور قطع مجلسی در تراز انقلاب اسلامی، پیشرو، بالابرنده و رشددهنده تشکیل خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه مردمی بودن، استقامت و ایستادگی برابر فشارها ، وامدار نبودن  و فرصت دانستن مسئولیت  را از دیگر شاخصه‌های نماینده تراز انقلاب دانست و تاکید کرد: برخورداری از این شاخصه های مهم واساسی مجلسی مردمی، با اقدام و عمل صحیح و به هنگام ، دشمن شناس و برملاکننده و ناکام گذارنده توطئه های دشمن را شکل می دهد.
 
وی با تاکید بر اینکه در مقابل حربه دشمن برای ناامید سازی ،  باید با خدمت صادقانه و تلاش مستمر و مداوم برای رفع مشکلات مردم روحیه امید ایجاد کرد، گفت: دشمنان درصدد ناامید کردن مردم از آینده هستند و متاسفانه عملکرد نا مناسب برخی مسئولین آن را تشدید کرده است؛ اما برغم تمامی این توطئه ها انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا امروز نه تنها پسرفت نداشته، بلکه  پیشرفت‌های چشمگیری داشته و به فضل الهی این مسیر تداوم دارد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه شان و منزلت سپاه را فراتر از تمایل به احزاب و جریانهای سیاسی و عدم ورود به مصادیق و مباحث جناحی را بسیار مهم و مورد تاکید توصیف و اظهار کرد: ما در جبهه انقلاب بی‌طرف نیستیم، گرفتار افراط و تفریط هم نمی‌شویم و اینکه می‌گوییم مصداقی وارد نمی‌شویم، به معنای این نیست که ما نسبت به انتخابات بی‌تفاوت هستیم.
 
حاجی صادقی در پایان با بیان اینکه سپاه منزلت خود را خرج افراد و جریان ها نمی‌کند،گفت: سپاه هر چه توان و ظرفیت خود را خرج انقلاب اسلامی کند، وظیفه‌ و رسالت پاسداری است و هر چه خرج محرومان ‌شود باز هم کم است؛ برای حضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم  با تبیین شاخصه‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی تلاش می کنیم، اما همانگونه که بارها اعلام کرده ایم به هیچ عنوان وارد مصادیق نمی‌شویم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   خبرآنلاین ،تاریخ انتشار:   28 آذر 1398،کدخبر:  1333007  ، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
سپاه که همه جا ورود محسوس و نامحسوس داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین