پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۵۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
منصور غلامی روز یکشنبه درباره تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه ها تاکید کرد: حضور نامزدها به صورت انفرادی در دانشگاه ها نباید صورت گیرد اما به روش مناظره ای امکان حضور در دانشگاه ها را دارند.

شعار سال: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، شرط حضور نامزدهای انتخابات مجلس را در دانشگاه‌ها اعلام کرد.

منصور غلامی روز یکشنبه درباره تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه ها تاکید کرد: حضور نامزدها به صورت انفرادی در دانشگاه ها نباید صورت گیرد اما به روش مناظره ای امکان حضور در دانشگاه ها را دارند.

وی افزود: هیچ تبلیغی علیه یا به نفع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیچ کدام از مراسم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نباید انجام شود.

وزیر علوم گفت: دانشگاه ها در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی باید بی طرفانه رفتار کنند، همچنین نقد و بررسی دیدگاه ها و نظرها صرفاً از طریق مناظره و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی باشد.

غلامی درباره زمان شروع این مناظره ها در دانشگاه ها اظهار داشت: برگزاری این مناظره ها بعد از تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مانعی ندارد، هر چند برخی نامزدها هم اکنون نماینده مجلس هستند و از این فرصت استفاده کرده و در دانشگاه ها حاضر می شوند که این مسئله اکنون مدنظر وزارت علوم نیست.

 تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی از روز ۲۳ بهمن ماه در کشور آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از این تاکید کرده بود که دانشگاه محل تبلیغات احزاب نیست و هر نوع فعالیت نامزدها در انتخابات باید بر اساس ضوابط باشد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا پیش از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، دستورالعملی برای برگزاری مناظره ها و کرسی های آزاد اندیشی برای حضور نامزدها در دانشگاه ها تهیه و ابلاغ می کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:1دی1398،کد خبر:83602814،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
دانشگاه ها رو نباید سیاسی کرد بزرگترین اشتباه همینه به نظرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین