پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۵۴۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: ساز و کار‌های اجرایی برای افزایش بودجه دستگاه‌ها به امر پژوهش هر چند سال یک بار باید مورد بازنگری قرار گیرد.

شعار سال:معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: ساز و کار‌های اجرایی برای افزایش بودجه دستگاه‌ها به امر پژوهش هر چند سال یک بار باید مورد بازنگری قرار گیرد.

مسعود برومند، معاون پژوهشی وزارت علوم با اشاره به اختصاص یک درصد بودجه‌های پژوهشی دستگاه‌ها به امر پژوهش گفت: با توجه به برنامه ششم توسعه باید به حدود دو درصد برسیم. ساز و کار‌های اجرایی که برای تحقق این امر ایجاد شده است، هر چند سال یک بار باید مورد بازنگری قرار گیرد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم ادامه داد: پشتیبانی از هدف گذاری‌های صورت گرفته در بخش پژوهش از طریق بودجه و حمایت بخش خصوصی امکان پذیر است. متاسفانه ما هنوز پتانسیل لازم را در این بخش فعال نکرده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پتانسیل بسیار بزرگ و بخش عمده‌ای آن نهفته است باید تلاشمان را در آن بخش افزایش دهیم تا به اهداف خود دست یابیم. در این راستا نیازمند مدل‌های جدید برای همکاری و پشتیبانی دولت از طریق توسعه شرکت‌های خصوصی در واحد‌های فناور هستیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:17دی1398،کد خبر: 818485،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین