پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۴۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
دکتر جهانگیر شاهمرادی معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز با اشاره به ظرفیت های شهرک تحقیقاتی ، تولیدی و دانش بنیان کاوش گفت : این شهرک در حال تولد ظرفیت جدیدی برای تولید و اشتغال البرز است.

شعار سال: معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری البرز با اشاره به ظرفیت های شهرک تحقیقاتی ، تولیدی و دانش بنیان کاوش گفت : این شهرک در حال تولد ظرفیت جدیدی برای تولید و اشتغال البرز است.

دکتر جهانگیر شاهمرادی روز چهارشنبه در بازدید از شهرک تحقیقاتی ، صنعتی و دانش بنیان کاوش در غرب استان البرز اظهار داشت: با تکمیل زنجیره تجاری سازی فناوری توسط شرکتهای دانش بنیان در شهرک کاوش زیرساخت قدرتمندی. برای تولید و اشتغال در استان البرز در حال تولد است.
وی بیان داشت : با توجه به اهمیت اقتصاد دانش بنیان و فناوری محور در توسعه اقتصادی کشور،. استان البرز چشم انداز توسعه فناوری دانش بنیان را عملیاتی می کند.

شاهمرادی بیان داشت: تلاش ها بر این است تا هر چه سریع تر سازوکار لازم برای استفاده از ظرفیت های تحقیقاتی ، تولیدی و اشتغالزایی شهرک صنعتی کاوش فراهم شود.

دکتر مهرداد مظفری مجری طرح شهرک تحقیقاتی ، تولیدی صنعتی و دانش بنیان کاوش در این بازدید اعلام کرد که تکمیل ۱۴ سوله تولیدی تحقیقاتی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال انجام است.

وی افزود: شهرک تحقیقاتی ، تولیدی صنعتی و دانش بنیان کاوش با ظرفیت پذیرش ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی و اشتغالزایی برای ۳۰ هزار نفر به عنوان یک قطب علم و فناوری پا به عرصه تحقیق و تولید گذاشته و صنعت کشور و استان البرز را پشتیبانی خواهد کرد.

مظفری گفت : پیش بینی می شود واحدهای تحقیقاتی ، تولیدی صنعتی و دانش بنیان طی سه سال آینده در شهرک صنعتی کاوش فعالیت خود را آغاز کنند.

وی بیان داشت : پردیس کسب و کار شهرک کاوش می تواند، سهم استان البرز را در تولید ناخالص داخلی کشور یا سهم در اشتغال کشور را تقویت کند و قویترین پایکاه اقتصاد دانش بنیان به تجاری سازی فناوری های نو باشد.

مظفری در ادامه با اشاره به مزیت های شهرک تحقیقاتی صنعتی کاوش که در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار راه اندازی شده ، بیان داشت: تجاری سازی تحقیقات، گسترش دهنده اقتصاد مبتنی بر دانش، نوآوری و دانش بنیان، تسریع کننده و موثر بر رشد اقتصادی پایدار منطقه و کشور، یکپارچه کننده سرمایه‌های فکری و اقتصادی موجود منطقه از جمله مزایای این شهرک است.

مظفری پیونده دهنده فعال میان شهرک های فناوری درون و بیرون از کشور و همجواری آن با پارک‌های علم و فناوری را از دیگر مزایای این شهرک تحقیقاتی عنوان کرد.

شهرک تحقیقاتی ، تولیدی صنعتی زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز شکل گرفته است.

تامین اعتبار لازم برای ایجاد زیر ساخت ها نقش موثری در باروری سریع این مجموعه تحقیقاتی و تولیدی دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:18دی1398،کد خبر: 83626542،www.irna.i

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
پردیس کسب و کار شهرک کاوش می تواند، سهم استان البرز را در تولید ناخالص داخلی کشور یا سهم در اشتغال کشور را تقویت کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین