پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۲۵۸۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی روستایی از سال ۱۳۹۷ در ۱۴ شهرستان آغاز شده است گفت: ۳۹۵ روستا با جمعیت ۷۵۰ هزار نفر از آب بهداشتی بهره‌ مند شده اند.

شعار سال: حمیدرضا جانباز در خصوص طرح ۱۵۰۰ متر مکعبی آبرسانی کوثر در شهریار اظهار داشت: مردم خوب روستای کردزار در انقلاب اسلامی نقش خوبی داشته‌اند و امیدواریم افتتاح این پروژه بخشی از نیاز منطقه را مرتفع سازد.

جانباز در ادامه با بیان اینکه اجرای جمع‌آوری فاضلاب در روستاها را آغاز کرده ایم گفت: پروژه‌های خوبی در حوزه تجمیع آب‌ها در دستور کار دولت بوده است و در زمینه‌های مختلف نگاه ویژه به روستاها بوده که باید از دولت تشکر کنیم.

وی ادامه داد: باید تحول و توسعه روستاها ادامه دار باشد و با برنامه ریزی از آب‌های سطحی نیز در این شهرستان بهره مند شویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه این پروژه از سال ۱۳۹۷ در ۱۴ شهرستان آغاز شد و به بهره‌برداری رسید گفت: از ابتدای دولت دوازدهم اقدامات متعددی برای آبرسانی روستایی انجام شد به گونه‌ای که ۳۹۵ روستا تاکنون با جمعیت ۷۵۰ هزار نفر از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

جانباز عنوان داشت: آبرسانی روستایی در کشور اتفاق بسیار بزرگی در این دولت بود که اکنون سرعت زیادی یافته است، تصفیه‌خانه ششم زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد و اکنون به سمتی پیش می‌رویم که از آب سطحی بیشتر از آب زیرزمینی در شهرها و روستاها استفاده کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1398، کدخبر: 4839235، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
وقتی این اخبار رو می خوانم دلم پر از درد میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین