پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۳۶۸ پروژه راه و شهرسازی به‌ارزش ۲۳۳۴میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.وی همچنین درباره جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی گفت: بازخوانی این جعبه سیاه با مشارکت کارشناسان اوکراینی در حال انجام است.

شعار سال: محمد اسلامی در آیین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشور با بیان این‌که ایمان به نصرت الهی، تلاش و کوشش فی‌سبیل‌الله هیچ‌گاه تعطیل‌شدنی نیست، اظهار کرد: باطل، باطل است و نقشه‌هایش برای مقابله با جبهه حق نوسازی می‌شود و از شکست‌های متوالی عبرت نگرفته است.

وی با گرامیداشت چهل‌ و یکمین سالروز پیروزی انقلاب افزود: خدا را شاکریم که نقشه‌ها و نیرنگ‌های استکبار را از نزدیک لمس کردیم؛ درست است که هزینه‌های بسیاری را پرداخت کرده‌ایم اما تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بسیار ماندگار است.

وی ادامه داد: امروز ایران در زمره نادر کشورهایی است که استقلال رأی دارد، سلطه‌پذیر نیست و به‌خاطر این باور ملت که متأثر از هدایت امام و رهبر معظم انقلاب بوده توانسته قله‌های عزت را یکی پس از دیگری فتح کند. اولین برگ جریمه‌ای استکبار برای ایرانیان تحریم و بلوکه کردن ایران بوده است.

وی یادآور شد: بلافاصله ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم شد. اگر امروز ما مقاوم هستیم و دارای ظرفیت‌های بالا، متأثر از پیگیری تحقق شعار استقلال کشور بوده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی انتقام شکست طرح خاورمیانه بزرگ را گرفت. این شهادت باعث شد که مردم اعتقاد راسخ خود را به شعائر انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

اسلامی با اشاره به این‌که معامله قرن مانند طرح خاورمیانه بزرگ شکست می‌خورد، افزود: کشورهای مسلمان بلافاصله به این طرح استکبار واکنش نشان دادند. باید مراقب باشیم و توجه کنیم رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی همان‌طور که امام بارها اعلام کردند وحدت کلمه است.

وی تأکید کرد: باید بدانیم که همواره پیروز می‌شویم اگر با هم باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران درباره جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی گفت: بازخوانی این جعبه سیاه با مشارکت کارشناسان اوکراینی در حال انجام است.

اسلامی همچنین از افتتاح 368 پروژه راه و شهرسازی به‌ارزش 2334 میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

وی درباره پروازهای رفت و برگشت به چین اظهار کرد: بر اساس برنامه دولت و تصمیم اتخاذشده در دولت این پروازها تعلیق شده است و دانشجویان ایرانی در ووهان چین به‌زودی به کشور منتقل خواهند شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:12بهمن1398،کدخبر:2193317،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
پروژه نیمه تمام هم زیاد داریم که همش به تعویق می افتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین