پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
نخست وزیر ترکیه گفت اجازه نمی‌دهند سوریه به کشور فرقه‌ای تقسیم شده و با ایران و روسیه برای حل بحران سوریه همکاری خواهند کرد.

شعارسال: «بینالی ایلدریم» نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که برای حل بحران سوریه، با ایران، روسیه و دیگر کشورها همکاری خواهند کرد.

ایلدریم در گفت‌وگو با رسانه‌های خارجی تاکید کرد که طی 6 ماه آینده نقش فعال‌تری در سوریه خواهند داشت و برای حل بحران این کشور با ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای عربی همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ترکیه نمی‌خواهد کشور سوریه به دست فرقه‌های مختلف تقسیم شود، تصریح کرد از نظر آنها «بشار اسد» رئیس جمهور می‌تواند در دوره انتقالی بر سر قدرت بماند اما در آینده این کشور جایی نخواهد داشت.

ایلدریم درباره مسئله «فتح‌الله گولن» اپوزوسیون آمریکانشین نیز گفت آمریکا یک شریک استراتژیک است نه دشمن ما و از ایالات متحده می‌خواهیم تا فرایند استرداد گولن را تسریع کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 30 مرداد 1395، کدمطلب: 13950530000891 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین