پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۸۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار از رونمایی برنامه ملی توسعه و اشتغال روستایی خبر داد.

شعارسال: عیسی منصوری در نشست خبری روز پنجشنبه در محل استانداری خراسان رضوی با اشاره به برنامه اشتعال روستایی، اظهار داشت:

                    

در برنامه اشتغال روستایی و عشایری تلاش کردیم منابع اشتغال روستایی را به برنامه‌های اشتغال در استان خراسان رضوی متصل کنیم ضمن اینکه برنامه ملی توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی را تدوین کردیم و به زودی رونمایی می‌شود.

 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه ملی توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی، با همکاری دستگاه‌های مختلف تدوین شده است، افزود:

 

یکی از مؤلفه‌های توسعه روستا، الگوی اتصال روستاها به شهرها است که این موضوع ذیل قانون حمایت از توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری تعریف شده است.

 

منصوری به طرح تولید مبتنی بر قرارداد با محوریت محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت:

 

در قالب این طرح به جای اینکه زعفران از طریق دلالان از کشاورزان خریداری شود و به تولیدکننده واگذار شود، تلاش کردیم تا میان کشاورز و فروشنده محصول یعنی همان تولیدکننده ارتباط مستقیم برقرار کنیم و در کنار آن تولیدکننده نیز موظف است علاوه بر خرید محصول از کشاورزی به موضوع تکنولوژی و آموزش به وی ورود کند.

 

 

*** سازماندهی و نظارت بر خرید محصولات کشاورزی

 

 

 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه روش تولید مبتنی بر قرارداد یک روش جدید تأمین مالی است، ادامه داد:

 

البته ما در این فرایند از استاندار خراسان تقاضا داریم تا دستگاه‌های اجرایی که بعضاً در فرایند ارتباط کشاورز با تولید کننده تعلل می‌کنند و به نوعی در کار تعلیق ایجاد می‌کنند یک نظارت جدی صورت گیرد.

 

برخی دستگاه‌ها در فرایند شناسایی کشاورز اقدام به دریافت هزینه‌هایی از این بابت می‌کنند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد و ساماندهی شود.

 

 

 

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان با اشاره به اینکه در قالب طرح تولید مبتنی بر قرارداد تاکنون سه پروژه اجرا شده است، اظهار داشت:

 

در جریان این طرح کمتر از ۲۵۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی پرداخت شده است تا تولیدکننده به صورت تضمین شده بتواند محصول کشاورز را به صورت مستقیم و با نظارت‌های لازم خریداری کند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 17بهمن1398 ، کدخبر: 158770: sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
فقط یاد گرفتیم برنامه رونمایی کنیم کار دیگه ای بلد نیستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین