پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
رئیس بنیاد مستضعفان در مکاتبه با رئیس جمهور، ضمن اعلام آمادگی کامل بنیاد مستضعفان برای همکاری همه جانبه در مقابله با شیوع کرونا ویروس، تمهیدات این بنیاد را تشریح کرد.

شعار سال: سید پرویز فتاح در نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی، از اعلام آمادگی کامل بنیاد مستضعفان برای همکاری همه جانبه در مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

بر اساس این گزارش، رئیس بنیاد مستضعفان در مکاتبه با رئیس جمهور اعلام کرد که این بنیاد با هماهنگی وزیر بهداشت و در راستای همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌ها با آن وزارتخانه برای مقابله و مهار ویروس کرونا، تمهیداتی را در قالب موارد زیر اتخاذ کرده و آمادگی همکاری بیشتر را نیز دارد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، در این نامه، تمهیدات اعلامی بنیاد مستضعفان در اختیار گذاشتن ۲۴ دستگاه آمبولانس نو با هماهنگی ستاد بحران و مدیریت وزارتخانه، آمادگی کامل برای استفاده موقت برخی اماکن در اختیار این نهاد جهت مقابله با بحران با اعلام نیاز وزارتخانه، تامین بخشی از هزینه‌های مالی مربوط به نیازهای بهداشتی و درمانی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) توسط بنیاد مستضعفان و تولید الکل با حداکثر ظرفیت شبانه روزی جهت تامین نیاز فعلی و توزیع آن با هماهنگی کامل ستاد بحران وزارت بهداشت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ: 10 اسفند 98، کد خبر: 716349، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین