پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۶۳۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از بررسی۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران برای صدور اسناد تک برگی خبر داد. حسن ردایی صبح دوشنبه در حاشیه جلسه شانزدهم کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران، درباره تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهار داشت: به منظور رفع موانع صدور اسناد تک برگ کاداستری، ۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان‌های استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

شعار سال: حسن ردایی صبح دوشنبه در حاشیه جلسه شانزدهم کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران، درباره تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهار داشت: به منظور رفع موانع صدور اسناد تک برگ کاداستری، ۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان‌های استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

ردایی گفت: در این جلسه ۱۷ پلاک ثبتی واقع در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های ری، ورامین، پیشوا و پاکدشت بررسی شد و مقرر گردید تا پایان سال جاری برای بخشی از این اراضی سند تک برگ کاداستری صادر شود.

وی طرح کاداستر را بسیار مهم و اساسی دانست و عنوان داشت: اجرای طرح کاداستر گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری به شمار می‌رود و با توجه به اهداف توسعه پایدار، اقدامی مؤثر در تأمین امنیت فردی و اجتماعی جامعه محسوب می‌شود.

گفتنی است طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در سطح استان تهران و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و استانی در حال اجرا می‌باشد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 12    اسفند    98، کد خبر:   4867699، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین