پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۶۵۹۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: از تعطیلات سه ماه تابستانی باید به زمان تحصیلی اضافه و کمبود‌ها در سال تحصیلی جبران شود.
شعار سال: داود محمدی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، در رابطه با «تغییر در سال تحصیلی دانش آموان باتوجه به تعطیلی مدارس در بحران کرونا» گفت: بحران کرونا در کشور منجر به تعطیلی مدارس و تغییر در تقویم آموزشی کشور شد. تقویم آموزشی محتوای مطالب درسی دانش آموزان  را طی زمان معین مقرر کرده، اما باتوجه به شرایط موجود تقویم آموزشی و تدریس در سال ۹۸ دچار مشکل شد.

او ادامه داد: باید برنامه‌ریزی مناسب در زمینه تغییر در سال تحصیلی دانش آموزان صورت گیرد و از سه ماهه تابستان استفاده شود، پیش‌بینی می‌شود مدارس تا شهریور ماه ادامه داشته باشد، اما لازمه این امر برنامه‌ریزی و مطالعه زمانی، توسط آموزش و پرورش است. باید مدت زمانی را که سیستم آموزشی کشور دچار مشکل شده بررسی کرد و پس از کارشناسی‌های دقیق از زمان باقی مانده، استفاده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام تعطیلی که به علت شیوع کرونا صورت گرفت آموزش و پرورش از آموزش مجازی استفاده کرد،  ولی به دلیل نبود زیر ساخت‌های لازم و با توجه به تنوع درس‌ها چندان منجر به نتیجه نشد، نیاز است کارشناس‌های آموزشی بررسی ییشتر داشته باشند. کمسیون آموزش در خصوص تغییر در زمان تحصیلی دانش‌آموزان ورود و تصمیمات لازم را اخذ می‌کند و پس از تعطیلات، وزیر اموزش و پرورش به کمیسیون دعوت می‌شود.  از تعطیلات سه ماه تابستانی باید به زمان تحصیلی اضافه و کمبود‌ها در سال تحصیلی جبران شود.  

او در خصوص احتمال تغییر در زمان کنکور سراسری مطرح کرد: سازمان سنجش کشور در حال بررسی برای تغییر در تاریخ کنکور سراسری است و تصمیم لازم، گرفته می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 26 اسفند 98، کد مطلب: 978127: www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
1
0
بیچاره پدر و مادر ها تا پایان شهریور باید استرس و داستان های بچه ها رو تحمل کنن
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
1
سلام ،اگه اینجوری باشه که کنکور میره برا مهر،الان تکلیف کنکوریا چیه ؟نمیشه حداقل یه تاریخ تقریبی بگن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین