پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای مقابله باکرونا از تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک با مشاغل خانگی خبر داد.
شعارسال: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای مقابله باکرونا از تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک با مشاغل خانگی خبر داد.
 
*** اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با مشارکت وزارت تعاون
 
 محمد شریعتمداری همچنین از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی( به عنوان کارفرما) و جهاد دانشگاهی (به عنوان مجری) در کشور خبر داد.
 
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به تشریح اقدامات و تمهیدات برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت:
 
از اهداف طرح ملی توسعه مشاغل‌خانگی شبکه سازی، ایجاد شبکه های عملیاتی و نقش توسعه و واسطه بین متقاضی و برندهای ملی، محلی و پیشران و همچنین مهارت افزایی و اشتغالزایی است.
 
وی گفت: تلاش شده برای کمک به مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور از ظرفیت های مشاغل‌خانگی در استانها استفاده شود .
 
شریعتمداری افزود: در تعدادی از استان ها نظیر گلستان و بوشهر و خراسان رضوی، تهران و مرکزی و … اقداماتی برای تهیه ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده انجام شده است.
 
 وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در استان گلستان، قرارداد تهیه و تحویل ۵ هزار دست لباس گان بیمارستانی منعقد شده است، همچنین در کارگاه های پیشران در استان بوشهر روزانه ۳ هزار ماسک تولید می شود که در این طرح به طور مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده و ۷۰ درصد آنها نیز زنان سرپرست خانوار طرح مشاغل خانگی هستند.
 
*** ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و اهمیت مشارکت همگانی در مقابله با ویروس کرونا
 
وی همچنین اضافه کرد: در استان مرکزی کار تولید موادضدعفونی کننده انجام شده که در بخش هایی از آن مشاغل خانگی هم نقش و مشارکت داشته است.
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پایان، بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و اهمیت مشارکت همگانی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و اظهار داشت:
 
در حال حاضر روزانه حداقل ۳۰ هزار ماسک با استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی تهیه می‌شود و مقدمات ورود سایر استان ها به تولید این ملزومات فراهم شده و این ظرفیت به زودی افزایش چشمگیری خواهد داشت.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  صنایع  ،تاریخ انتشار:  26  اسفند 1398،کدخبر:   164417 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین