پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران در نامه ای خطاب به شهردار تهران خواستار ممنوعیت فروش ماهی قرمز ویژه عید نوروز در سطح شهر شد.

شعار سال: به گزارش روز سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی در این نامه با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سازمان دامپزشکی کشور نوشت: هنوز رفتار بیولوژیکی ویروس کرونا شناخته شده نیست و احتمالا این بیماری بین انسان و حیوانات مشترک تلقی می شود.
 فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا درکلانشهر تهران با توجه به بحران پیش آمده و به منظور پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا ویروس پیشنهاد کرد: فروش ماهی قرمز ویژه عید نوروز در سطح شهر تهران ممنوع شود.
بر اساس تازه ترین آمار شیوع کرونا در کشور به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 27 اسفند 98، کد مطلب: 83718603: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین