پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
سفارت ایران در بلغارستان در بیانیه ای اعلام کرد برای عبور گروه سوم از کامیون های ایرانی که در مرز رومانی با بلغازستان دچار مشکل شده بودند، مجوز لازم اخذ شده است .

 شعارسال: سفارت ایران در بلغارستان در بیانیه ای اعلام کرد برای عبور گروه سوم از کامیون های ایرانی که در مرز رومانی با بلغازستان دچار مشکل شده بودند، مجوز لازم اخذ شده است .
 
به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:
 
«پیرو بیانیه منتشر شده دیروز این سفارت در خصوص اقدامات انجام شده برای حل مشکلات به وجود آمده برای کامیون‌های ایرانی در مرز رومانی با بلغارستان به اطلاع می رساند متعاقب اخذ مجوز عبور برای دو گروه از کامیون های ایرانی شامل یک کاروان مرکب از ۱۶ دستگاه و یک کاروان مرکب از ۱۳ دستگاه، این سفارت در روز گذشته نیز طی یادداشتی درخواست مجوز عبور گروه سوم از کامیون های ایرانی مرکب از ۱۷ دستگاه کامیون از مرز رومانی با بلغارستان به سمت مرز بلغارستان با ترکیه را ارائه کرد  که نهایتا در نتیجه رایزنی های فشرده به عمل آمده و علیرغم وجود محدودیت های عبور بسیار شدید،  موفق به اخذ مجوز طرف بلغاری برای عبور کاروان مذکور شد . البته ضروری است دولت ترکیه نیز موافقت خود را برای عبور کاروان مذکور از مرز خود اعلام نماید تا این فرایند تکمیل گردد. همکاران ما در سفارت کشورمان در ترکیه در تلاشند همانند موارد قبلی این مجوز عبور را نیز در اسرع وقت دریافت نمایند. به محض دریافت مجوز دولت ترکیه این گروه نیز از مرز رومانی به مرز ترکیه هدایت خواهند شد.»
 
تعداد بازدید : 4

   
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایسنا ،تاریخ انتشار:    4 فروردین    1399،کدخبر:   99010401770،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین