پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: جاری‌شدن سیلاب جاده قم ــ اراک در بیش از ۵۰سال اخیر سابقه نداشته و بارش شدید باران به‌صورت نقطه‌ای در این منطقه پس از سال‌ها اتفاق افتاده است.
شعار سال: محسن اروجی امروز با بیان اینکه در زمان حاضر تردد در جاده قم ــ اراک جریان دارد اظهار داشت: جاری شدن سیلاب در این جاده، در بیش از ۵۰ سال اخیر سابقه نداشته و بارش شدید باران به‌صورت نقطه‌ای در این منطقه پس از سال‌ها اتفاق افتاده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: مسیر جاده قم ــ اراک پس از جاری شدن سیلاب، در کوتاه‌ترین فرصت بازگشایی شد و در این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشتیم.

وی تصریح کرد: سیلاب عصر امروز در جاده اراک به‌سمت قم، برای ساعاتی موجب اخلال در عبور خودرو‌ها و زمینه‌ساز ترافیک شدید شد، اما با حضور به‌موقع راهداری، پلیس‌راه، هلال‌احمر و شهرداری نسبت به مسدود کردن راه و پاک‌سازی و هدایت خودروها، اقدامات لازم انجام شد.

اروجی بیان کرد: نیرو‌های هلال‌احمر، افرادی را که در سیل گیر افتاده بودند نجات دادند و راهداری نیز به تعدادی از خودرو‌ها که در آب با مشکل مواجه شده بودند کمک‌رسانی کرد، در مجموع یک وانت‌بار با خساراتی جزئی از آب بیرون کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل راهداری همچنین اقدام به پاک‌سازی کف جاده و گل‌ولای به‌جای‌مانده از سیلاب کردند و از طریق مسیر‌های جایگزین، خودرو‌ها را هدایت کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم عنوان کرد: بارش‌های بهاری نقطه‌ای و رگباری است و ستاد بحران ضمن بررسی علل جریان سیلاب در این مسیر، هشدار لازم را به شهروندان در جهت تردد در جاده‌ها به‌هنگام بارش باران می‌دهد.

وی گفت: شهرداری علاوه بر حضور بموقع در جاده، نسبت به جمع‌آوری آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی داخل شهر، اقداماتی انجام داد که جای قدردانی از عوامل شهرداری و دیگر دستگاه‌ها دارد، به‌ویژه باید از شهروندانی که برای بازگشایی جاده در آن ترافیک شدید حضوری خودجوش داشتند قدردانی کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم بیان کرد: با توجه به احتمال بارش بهاری، مسیر رودخانه تا اطلاع ثانوی بسته است و شهروندان از مسیر جایگزین برای تردد‌های خود استفاده کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25 فروردین 1399 ، شماره خبر: 2243038 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین