پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
طی حکمی از سوی دکتر غریب پور معاون وزیر و رئیس هیأت عامل ایمیدرو، محسن مصطفی پور به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو معرفی و منصوب شد.

شعار سال:طی حکمی از سوی دکتر غریب پور معاون وزیر و رئیس هیأت عامل ایمیدرو، محسن مصطفی پور به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو معرفی و منصوب شد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های سنگ آهن در ایران است که با بهره‌برداری از واحدهای فولادی خود توانسته زنجیره تولید فولاد را از سنگ آهن تا محصولات نهایی تکمیل نماید.

دکتر مصطفی پور از مدیران جوان و خوشنام است که دارای تجربیات متعدد مدیریتی در بخش‌های اجرایی در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی بوده است که عناوینی همچون، معاون بازرگانی سنگ آهن گهر زمین، رئیس هیات مدیره هلدینگ نفتی پترو امید، مدیرعامل گروه شرکت‌های تیـام، عضو هیات مدیره ذوب و احیا روی، هلدینگ توسعه صنایع و معادن بانک شهر و … را در کارنامه خود دارد.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش‌نیوز ، تاریخ 30 فرورین 1399، کدخبر:94373،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
کل مملکت شده فامیل بازی و رفیق بازی دیگه اینم روش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین