پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۱۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
محله هرندی تهران یکی از محلات معروف جنوب پایتخت که تا چندی پیش محل تجمع معتادین بوده و البته با محرومیت‌های زیادی مواجه است با توجه به وقایع و صحنه‌های ناگواری که در این بخش از شهر روی می‌دهد مردم و مسئولان از آن به عنوان یکی از محلات پر خطر تهران یاد می‌کنند که البته پلیس انتظامی چندی پیش این محله را پاکسازی کرد، اما با شیوع کرونا همان آش و همان کاسه! دوباره زباله‌گردان و معتادین بازگشتند. این در حالی است که به نظر می‌رسد مدیریت شهری هم بی‌توجهی به این منطقه شهری دارد و همچنان در ایام کرونایی مورد غفلت قرار دارد.
شعارسال:این روزها حال محله هرندی خوب نیست و خیابان های این شهر جایی برای ادامه زندگی اهالی نگذاشته است چرا که زندگی در این محله مخاطرات کرونایی را دو چندان کرده است.
 
 محله هرندی تهران یکی از محلات معروف جنوب پایتخت که تا چندی پیش محل تجمع معتادین بوده و البته با محرومیت‌های زیادی مواجه است با توجه به وقایع و صحنه‌های ناگواری که در این بخش از شهر روی می‌دهد مردم و مسئولان از آن به عنوان یکی از محلات پر خطر تهران یاد می‌کنند که البته پلیس انتظامی چندی پیش این محله را پاکسازی کرد اما با شیوع کرونا همان آش و همان کاسه! دوباره زباله‌گردان و معتادین بازگشتند. این در حالی است که به نظر می‌رسد مدیریت شهری هم بی‌توجهی به این منطقه شهری دارد و همچنان در ایام کرونایی مورد غفلت قرار دارد.

در ادامه یکی از مخاطبین خبرگزاری برنا که خود را از اهالی محله هرندی معرفی می‌کند با ارسال برخی تصاویر نسبت به آنچه از سوی مدیران شهری مورد بی‌توجهی قرار گرفته اعتراض می‌کند و خواستار رفع آلودگی در اطراف سطل‌های زباله و همچنین ساماندهی کارتن خواب‌هاست.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا،تاریخ انتشار:  2اردیبهشت   1399،کدخبر: 991125،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین