پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
اهالی روستای عنا از توابع شهرستان باشت دو سال بعد از بازدید مسئولان کشوری و استانی از این روستا، چشم انتظار وعده‌های آن‌ها برای منازل مسکونی خود هستند.
شعار سال: روستای عنا در شهرستان باشت با ۱۰ خانوار و جمعیتی حدود ۵۰ نفر در ۸ کیلومتری جاده اصلی و همچنین ۲۵ کیلومتر تا شهر باشت واقع شده است.

در روستای عنا تا چشم کار می‌کند فقر و محرومیت بیداد می‌کند؛ خانه‌هایی که تنها مصالح‌شان همچون خانه‌های انسان‌های نخستین از چوب و سنگ است و با خلاقیتی در حد بضاعت به جای ایزوگام، بام‌های خانه‌ها با پلاستیک تزئین شده است.

زمستان سال ۹۶ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان، مدیرکل مدیریت بحران استان و فرماندار شهرستان باشت برای اطلاع از آخرین وضعیت این روستا دیداری با اهالی داشتند و قول مساعد دادند که حتما مشکل ساخت و ساز برای این اهالی رفع شود و برای آن‌ها سر پناهی جدید ساخته شود.

بعد از گذشت دوسال از بازدید مسئولین کشوری و استانی از این روستا خبری از وعده‌های داده شده به اهالی این روستا محقق نشده است و همچنان اهالی این روستا هچنان چشم انتظار وعده‌هایی هستند که از طرف مسئولین به آن‌ها داده شده است و عملی نشده است.

طبق خبر‌های دریافتی از اهالی روستای عنا، با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان باشت پرونده‌ای نیز برای احداث خانه‌هایی که قرار بود ساخته شود نیز تشکیل داده اند و مبالغی هم تعدادی از این اهالی به حساب بنیاد مسکن واریز کرده اند، اما همچنان این امر درحد یک شعار از طرف مسئولین باقی مانده است.
 
 

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت  1399 ، کدخبر: 157103 ، www.sobhezagros.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین