پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 اردیبهشت) قوه مقننه و در تذکر شفاهی گفت: بنده در مورد افرادی که ارز 4200 تومانی دریافت کرده اند با دیوان محاسبات تماس گرفته ام و آن ها اعلام کردند که لیست اسامی این افراد را به هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داده اند.
شعارسال:نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با انتقاد از بی توجهی دولتمردان به افزایش نرخ خودرو از رئیس جمهور خواست تا به وضعیت بازار خودرو رسیدگی کند.
 
 حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس  در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 اردیبهشت) قوه مقننه و در تذکر شفاهی گفت: بنده در مورد افرادی که ارز 4200 تومانی دریافت کرده اند با دیوان محاسبات تماس گرفته ام و آن ها اعلام کردند که لیست اسامی این افراد را به هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داده اند.
 
وی  از هیئت رئیسه خواست براساس اصل 84 قانون که همه نمایندگان می توانند در تمام امور کشور ورود پیدا کنند این لیست را در اختیار آن ها قرار دهد.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت قیمت خودروهای داخلی تصریح کرد: در مورد وضعیت  قیمت خودرو به کجا رسیده است شما پراید تولید کرده اید نه هلی کوپتر، یا هواپیما اما قیمت آن همچون هلی کوپتر دائم در حال پرواز است.
 
نماینده محلات در مجلس تاکید کرد: الان می خواهید به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور بدهید که وضعیت قیمت خودروها را بررسی کند؟ آقای روحانی شما مسئول رسیدگی به این وضع هستید. همچنین باید بر وضعیت افزایش قیمت سایر کالاها نیز نظارت کنید.
 
سلیمی خطاب به معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: یادتان رفته است که در دوران برگزاری انتخابات خطاب به مردم می گفتید در گذشته هر روز صبح که بیدار می شدید قیمت ها افزایش پیدا کرده بود، صحبت های خود را مرور کنید.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری تسنیم    ،تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت   1399،کدخبر: 2262960 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین