پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۸۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
فرماندار ملارد گفت: اجازه نمی‌دهیم آب شرب روستاییان ملارد صرف پر کردن استخر خوش نشینان شود.

شعار سال: سجاد برنجی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب شرب شهر‌ها و روستا‌های شهرستان ملارد بر لزوم جمع آوری و برخورد با دارندگان انشعابات غیر مجاز تاکید کرد و اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین در ساخت و ساز‌های غیر مجاز خود بخواهد از آب شرب برای پر کردن استخر‌های خود بهره‌مند شوند، و روستاییان ما از مشکل آب رنج ببرند.
وی گفت: تمام مسئولان به ویژه دهیاران همه نیرو‌ها و امکانات خود را برای مقابله با این موضوع سازماندهی کنند تا به صورت جدی با این معضل برخورد صورت گیرد.
برنجی افزود: موضوع آب یکی از مهمترین مباحث حیاتی دنیا است لذا باید با دید کلان به آن نگاه کنیم از طرفی با توجه به شرایط ویژه کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا که رعایت موارد بهداشتی بسیار حائز اهمیت است، همه دست اندرکاران باید تلاش خود را امسال به کار بگیرید تا به هیچ عنوان قطعی آب را برای مردم نداشته باشیم.
فرماندار ملارد با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه تصفیه خانه ملارد و صفادشت افزود: افتتاح این تصفیه خانه‌ها در شهرستان ملارد اتفاق بسیار تأثیر گذاری برای این شهرستان بود که باید از پتانسیل ارزنده آن برای شهر ملارد و تغذیه سفره‌های زیر زمینی و بخش کشاورزی استفاده نمود و جا دارد از خدمات و پیگیری‌های مجموعه آبفای غرب استان تهران و ملارد در این خصوص قدردانی نمایم.
نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد ادامه داد: در این شرایط همه سازمان‌ها باید دست به دست هم دهند تا در راستای آسایش و آرامش مردم بویژه در موضوع آب حرکت کنیم و با مکانیزم‌های حمایتی و دستورالعمل‌های قانونی موانع تأمین آب شرب را برای شهرستان ملارد رفع نمائیم و تا با اولویت بندی مسائل و مشکلات در حوزه‌های مربوط به آب و فاضلاب به نقطه قابل قبولی برسیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای تحقق این موضوع و مشکلات مردم باید کفش آهنی بپوشیم و از منابع مختلف در جهت حل مسائل بهره‌مند شویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، کد خبر:4937871، تاریخ انتشار:  10خرداد 1399، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین