پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۷۸۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
دانشجو‌های کارشناسی پس از گذراندن تمامی دروس و ثبت نهایی نمرات در کارنامه، می‌توانند برای طی مراحل فراغت از تحصیل و تسویه حساب با دانشگاه، درخواست الکترونیکی احراز فراغت را از طریق edu ثبت کنند.

شعار سال: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی شریف فرایند‌های مربوط به فارغ‌التحصیلی دانشجو‌های کارشناسی را به سامانه آموزش (edu) منتقل کرده تا کابوس از این اداره به آن اداره رفتن و گرفتن امضا‌های پرتعداد فرم فارغ‌التحصیلی بالاخره به پایان برسد!

 دانشجو‌های کارشناسی پس از گذراندن تمامی دروس و ثبت نهایی نمرات در کارنامه، می‌توانند برای طی مراحل فراغت از تحصیل و تسویه حساب با دانشگاه، درخواست الکترونیکی احراز فراغت را از طریق edu ثبت کنند.

برای این کار لازم است به بخش «درخواست احراز کارشناسی» از منوی «خدمات آموزشی» مراجعه و پس از تکمیل اطلاعات تماس در در فرم الکترونیکی درخواست، فرم تسویه حساب با استاد پروژه کارشناسی را در بخش مستندات درخواست بارگذاری کنید. در این مرحله اگر درج امضای استاد پروژه روی فرم تسویه حتی به صورت الکترونیکی میسر نیست، استاد پروژه می‌تواند موافقت خود با تسویه حساب دانشجو را به صورت ایمیلی به کارشناسان آموزش دانشکده اطلاع دهد.

 درخواست الکترونیکی احراز فراغت از تحصیل پس از تکمیل و ارسال از سوی دانشجو به ترتیب برای افراد زیر ارسال می‌شود:
▫️استاد راهنمای دانشجو
▫️مسئول تطبیق دانشکده
▫️معاون آموزشی دانشکده
▫️دفتر دانشکده
▫️رئیس دانشکده
▫️کتابخانه‌ی مرکزی
▫️معاونت فرهنگی
▫️معاونت دانشجویی (ادارات امور خوابگاه‌ها، تغذیه، و رفاه دانشجویان)
▫️اداره دانش‌آموختگان (با امکان ارجاع به سایر ادارات آموزش)
▫️معاون مدیر امور آموزشی
▫️مدیر امور آموزشی دانشگاه
▫️اداره دانش‌آموختگان

 در صورت وجود دروس شهریه‌پرداز در کارنامه، درخواست احراز پیش از ارسال به استاد راهنما ابتدا از سوی سامانه برای تأیید تسویه به اداره آموزش‌های‌آزاد دانشگاه ارسال‌می‌شود.

 در صورت وجود بدهی به یکی از ادارات امور خوابگاه‌ها، امور تغذیه و رفاه دانشجویان، لازم است پیش از ثبت درخواست احراز کارشناسی (یا به موازات آن) برای تسویه حساب غیرحضوری به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه مراجعه کنید.

برای تکمیل فرایند احراز از ابتدای ثبت درخواست در سامانه آموزش حداقل ۱۰ روز کاری زمان در نظر بگیرید.

 
در هر مرحله می‌توانید با مراجعه به صفحه «درخواست احراز کارشناسی» در منوی «خدمات آموزشی»، وضعیت جاری درخواست احراز خود را مشاهده کنید.

نتیجه نهایی احراز پس از تکمیل بررسی از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود.

فرایند فراغت از تحصیل دانشجو‌های تحصیلات تکمیلی هم به زودی قرار است به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه آموزش انجام شود.
 
برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین