پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
جلیل جلالی‌فر با بیان اینکه تولید گوشت گیلان بیشتر از واردات آن از روسیه است، گفت: در سال گذشته حدود ۵۳ میلیون دلار ارز از کشور خارج و صرف واردات گوشت از کشور روسیه شد و تاثیری در جامعه نداشت.

شعار سال: جلیل جلالی‌فر، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و روسیه اظهار داشت: در سال گذشته حدود ۵۳ میلیون دلار ارز از کشور خارج و صرف واردات گوشت از کشور روسیه شد، درصورتی که این واردات گوشت تاثیری در جامعه نداشته است.

وی بیان کرد: ما به التفاوت این ارز دولتی و ارز آزاد حدود ۷۰۲ میلیارد تومان است. در صورتی که می‌شد این سوبسید را در داخل کشور به عنوان سود بانک در نظر گرفت و  بجای آن برای تعاونی‌های دامداران و روستاییان دام خریداری و در ظرف چند ماه پرواربندی کرد. 

جلالی‌فر افزود: در برابر این ارز خارج شده، می‌توانستیم حداقل ۳ برابر تولید داخلی داشته باشیم. برای نمونه درسال گذشته در استان گیلان ۲۷ هزار تن تولید گوشت دامی داشتیم، درحالی که با ۵۳ میلیون دلار ارز خارج شده از کشور فقط ۲۰ هزار تن گوشت وارد کرده‌ایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع‌رسانی نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 20 خرداد 1399، کد خبر: 2131578، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین