پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
سید حمید موسوی نسبت به برخی ابهامات در خصوص ملک منسوب به نهاد ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
شعار سال: سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک با اشاره به برخی ابهامات در خصوص ملک منسوب به نهاد ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر برخی شبکه‌های اجتماعی تصویری از رای کمیسیون ماده ۷ که همان کمیسیون باغات است، منتشر کرده اند.

او افزود: در این رابطه باید گفت که برای این ملک در سال ۹۳ در کمیسیون ماده ۷ رای غیر باغ صادر شده است.

موسوی تصریح کرد: در همان سال یعنی سال ۹۳ گودبرداری صورت گرفته و فونداسیون هم اجرا شده است و سپس این ملک رها می‌شود و از آن به عنوان یکی از گود‌های مهم رها شده در پایتخت نام برده می‌شود عمق این گود ۱۴ متر بود که بسیار پر خطر است.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه در نیمه دوم سال ۹۸ مجدداً نهاد ریاست جمهوری پیگیر اخذ پروانه می‌شود، افزود: بر اساس بخشنامه‌ها مجدد در کمیسیون ماده ۷ این ملک مطرح می‌شود و مجدد رای غیر باغ برای آن صادر شده است.
او با اشاره به ساختار رای کمیسیون ماده ۷ گفت: ساختار مکتوب این رای به نحوی است که خواننده غیر متخصص را دچار تردید می‌کند. دو خط اول رأی کمیسیون ماده ۷ ملاک عمل است و در اینجا استناد می‌کند که این ملک باغ نیست.

موسوی تصریح کرد: در ادامه پی نوشت دارد. این پی نوشت نظریه‌ای است که هر یک از اعضا در هنگام رای باید در سیستم درج کنند. دو تن از اعضا نظر غیر باغ دادند و گفتند که این ملک شرایط لازم برای باغ بودن را ندارد، اما عضو دیگری که تأکید بر باغ بودن داشته دلایل خود را نوشته و عنوان می‌کند این ملک باغ عمارت است و تا قبل از سال ۹۳ درخت‌هایی از آن حذف شده است.

موسوی با تاکید بر آن که بر اساس گفته‌های عضو سوم کمیسیون ماده ۷ تا قبل از سال ۹۳ درخت‌های این ملک ممکن است حذف شده باشد، تصریح کرد: آن عضو عنوان کرده است که «این ملک باغ بوده و باید با افرادی که درختان را حذف کرده اند، برخورد اداری و پرونده اعمال ماده ۴ شود». این گفته‌ها نظر یک عضو از کمیسیون بوده و در صورت کلی رای اکثریت کمیسیون به غیر باغ بودن است.

شهردار منطقه یک در ادامه با اشاره به اینکه باید افکار عمومی آگاه شود، گفت: با توجه به وجود بنا پیش از سال ۹۳ رای کمیسیون ماده ۷ مبنی بر غیر باغ بودن در همین سال صادر شده است.

او با تاکید بر اینکه این گود خطرناک بود و از سال ۹۳ تاکنون به مدت ۶ سال رها شده، تصریح کرد: براساس مندرجات سند و رای کمیسیون ماده ۷ در سال ۱۳۹۹ و ۱۳۹۳ این ملک غیر باغ است. تصاویر و مستندات جهت تنویر افکار عمومی منتشر شده است.
سند تک برگی این ملک تاکید بر غیر باغ بودن دارد
سند تک برگی این ملک تاکید بر غیر باغ بودن دارد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 6 تیر 1399، کد خبر: 1020306،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین