پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۸۴۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
زرین‌آمیزی اعلام کرد از ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به حوزه امتحانی برای شرکت در کنکور جلوگیری نمی‌شود.
شعار سال: فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد خواستار برگزاری آزمون در شهر محل سکونتشان هستند، اما این امر امکان پذیر نیست. ما فقط برای جلوگیری از تجمع، حوزه‌های امتحانی را به نسبت سال قبل افزایش داده ایم.

او درباره نحوه حضور داوطلبان مبتلا به کرونا در جلسه آزمون گفت: مکان مجزایی برای داوطلبانی که بیماری خاصی داشته باشد در نظر گرفته شده است. این داوطلبان باید گواهی از پزشک که تائید کننده بیماری باشد را داشته باشند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: زمانی که کارت ورود به جلسه بر روی سایت قرار می‌گیرد این داوطلبان باید به باجه‌های رفع نقص «نماینده تام الختیار حوزه» مراجعه و یا قبل از آن با سازمان سنجش مکاتبه کنند.

او تاکید کرد: از ورود داوطلبان مبتلا به کرونا به حوزه امتحانی برای شرکت در کنکور جلوگیری نمی‌شود، فقط داوطلبان باید زودتر بیماری خود را اعلام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10 تیر 1399، کد خبر: 7407196،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین