پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
مدیرعامل شرکت داروسازی ابوریحان در دیدار با هیات مدیره خانه سینما گفت: جهت ارتقای سطح بهداشتی و اطمینان از سلامتی در سطح جامعه، شرکت داروسازی ابوریحان آمادگی همه‌جانبه خود را مبنی بر حمایت هرچه بیشتر از خانه سینما، صنوف سینمایی و... اعلام می‌کند.
شعار سال: در این دیدار منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما با ابراز قدردانی از حرکت مسئولانه و خیرخواهانه داروسازی ابوریحان به نمایندگی از شستا و در اختیار قرار دادن مواد بهداشتی موردنیاز سالن‌های سینما و صنوف سینمایی، ابراز امیدواری کرد با تدابیر پیش‌بینی شده از سوی دو طرف، ضریب اطمینان از سلامتی و امنیت بهداشتی پروژه‌های سینمایی در حال ساخت و همچنین سالن‌های نمایش فیلم به حداکثر برسد.

میثم نورمحمدی مدیرعامل شرکت داروسازی ابوریحان هم در این دیدار با بیان اینکه هدف اصلی این شرکت ارتقای سطح بهداشتی و اطمینان از سلامتی در سطح جامعه است، آمادگی همه‌جانبه داروسازی ابوریحان را مبنی بر حمایت هرچه بیشتر از خانه سینما، صنوف سینمایی، سالن‌های سینما و فیلم‌های در حال تولید اعلام کرد.

در این نشست صمیمی که همایون اسعدیان رئیس هیات مدیره خانه سینما، غلامرضا موسوی رئیس شورایعالی تهیه‌کنندگان، محسن امیر یوسفی رئیسی کانون کارگردانان، وحید موساییان عضو شورای مرکزی کانون کارگردانان، سیامک صدقی مدیر بازاریابی و وحید ضرابی نسب مدیر روابط عمومی داروسازی ابوریحان حضور داشتند بر اجرای پویش‌های مشترک سلامتی‌محور در سطح جامعه با بهره‌گیری از قدرت نفوذ هنرمندان سینما و حمایت از تامین دارو‌های موردنیاز فعالان و صنوف سینمایی تفاهماتی صورت پذیرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فانا، تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۲۹۴۱۸، www. phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
در شرایط کرونایی باید اطلاع رسانی بهداشتی از طریق رسانه خیلی صورت بگیرد و این ها نیاز به سرمایه گذاری دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین