پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
نماینده لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی بابت استفاده سیاسی و جناحی از جایگاه وزارت اطلاعات و دخالت در امور سایر وزارت‌خانه‌ها به وزیر اطلاعات تذکرداد.
شعار سال:نماینده لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی بابت استفاده سیاسی و جناحی از جایگاه وزارت اطلاعات و دخالت در امور سایر وزارت‌خانه‌ها به وزیر اطلاعات تذکرداد.
 
دقایقی قبل شبکه اطلاع‌رسانی سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی، نامه تذکر این نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر اطلاعات را بابت استفاده سیاسی و جناحی از جایگاه وزارت اطلاعات و دخالت در امور سایر وزارت‌خانه‌ها منتشر کرد.
 
در متن تذکر رئیس مجمع نمایندگان فارس آمده است: وزیر محترم اطلاعات پس از شکست فرزند محترمشان در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه لامرد و مُهر مکرراً بر وزرا و حتی مدیران کل استان فشار آورده و اصرار دارند اعضای ستادهای تبلیغاتی آقازاده ایشان مناصب اداری این دو شهرستان را در اختیار گیرند.
 
این در حالی است که مقام معظم رهبری تاکنون بارها و بارها تأکید فرموده‌اند که وزارت اطلاعات بایست به وظایف اصلی خود پرداخته و از اقدامات سیاسی و جناحی پرهیز کند.
 
همچنین در شرایط خاص امروز کشور صدها مورد بسیار مهم‌تر از این مسائل پیش‌پاافتاده وجود دارد که انتظار می‌رود وزیر محترم بدانان بپردازد، اما ورود ایشان به این مباحث جزئی‌شان و جایگاه وزارت اطلاعات را در افکار عمومی به‌شدت مخدوش کرده است.
 
لازم به ذکر است در پی لغو حکم انتصاب سرپرست جدید شبکه بهداشت لامرد توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تنها پس از چند ساعت از صدور آن، مجادله سیاسی بر سر دلیل صدور حکم سرپرست جدید و لغو آن بالا گرفته است.
 

پاسخ روابط عمومی وزارت اطلاعات به یک نماینده
 
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در پاسخ به نماینده مردم شریف لامرد و مهر مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
 
 به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات؛ نظر به انتشار متن تذکر نماینده محترم مردم شریف لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اطلاعات، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات بیانیه‌ای را به این شرح صادر کرد:
 
اگر چه این وزارتخانه، تذکر به وزرا از جمله وزیر اطلاعات را حق نمایندگان محترم دانسته و پاسخگویی و رفع ابهام بر این اساس را وظیفه خود می‌داند، لکن با توجه به انتشار متن تذکر نماینده فوق الذکر در فضای مجازی قبل از وصول رسمی آن به این وزارتخانه بدین وسیله اعلام می‌دارد: مطالب منتسب مبنی بر فشار آوردن و اصرار بر انتصاب افراد خاص در مناصب اداری دو شهرستان لامرد و مهر، مقرون به صحت نبوده و ضمن تاکید بر استقلال وزارت اطلاعات از جریانات سیاسی و جناحی و افتخار به قانون گرایی و تبعیت محض از فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) مطالب موصوف قویاً تکذیب می‌گردد. بدیهی است این وزارتخانه ضمن پاسخگویی رسمی به تذکر فوق الذکر حق خود را برای پیگیری حقوقی محفوظ می‌داند.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اول فارس  ،تاریخ انتشار:  30 تیر 1399،کدخبر:   32627 ،www.avalfars.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
متاسفانه وضعیت طوری شده که بعضی ها از مقام خود سوء استفاده می کنند و در جهت منافع شخصی از آن بهره می برند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین