پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
احمدعلی موهبتی گفت:رفع عقب ماندگی های تاریخی در سیستان وبلوچستان نیازمند وحدت و همراهی مسئولان و مردم است.
شعار سال:احمدعلی موهبتی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان جدید خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسانه‌ها برای انتشار ظرفیت و نمایش چهره واقعی استان بیش از پیش تلاش کنند، افزود: سیستان وبلوچستان در بخش های مختلف حرف برای گفتن دارد که انعکاس آنها کار رسانه‌ها است.
 
وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی به دنبال مطالبه‌گری و انتقاد سازنده حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، ادامه داد: انتقاد تا زمانی که سبب لطمه وارد شدن به آبروی اشخاص نشود و حاوی تهمت و افترا نباشد، نباید منجر به شکایت از سوی مدیران ادارات شود.
 
این مقام مسئول با تاکید بر این مطلب که رفع عقب ماندگی های تاریخی در استان نیازمند وحدت و همراهی مسئولان و مردم است، افزود: مسؤولان باید با برگزاری نشست‌های مختلف با خبرنگاران، خدمات نظام را تشریح و از همراهی خبرنگاران فعال تقدیر کنند.
 
استاندار استان تصریح کرد: انتقاد سازنده سبب اصلاح و حل شدن بسیاری از مشکلات خواهد شد، تخلف در هر ارگان و مجموعه ای و در هر حزب و جناحی رخ دهد رسانه ها باید به آن بپردازند.
 
وی آگاهی بخشیدن به آحاد جامعه در زمینه های مختلف را از وظایف رسانه‌ها دانست و گفت: با تعامل و همگرایی قطعا توسعه و آبادانی استان بهتر رقم خواهد خورد.
 
موهبتی خاطر نشان کرد: منکر وجود مشکلات در کشور و استان نیستیم اما در شرایط فعلی که دشمن تلاش می کند یاس و نا امیدی را به مردم تزریق کند، باید رسانه‌ها با قلم زدن از ظرفیت ها و خدمات انجام شده نظام، به مردم انگیزه و امید دهند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید رسانه ها با دقت در عملکرد همه مدیران تاکید بر شفافیت فعالیت ها، عرصه را برای مدیران متخلف تنگ کرده تا احساس امنیت نکنند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:   5  مرداد 1399،کدخبر:  1034712 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
از همه استان ها در هر زمينه اي كه شما بگيد اين استان عقب تر مونده و اين جز بي توجهي مسئولين و كم صدايي اين مردم چيزي نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین