پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۰۴۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
سیدعلی مفاخریان با اشاره به انتقال مشاغل مزاحم گفت: در حال حاضر تعدادی از انبارهای مواد شیمیایی ناصر خسرو تخلیه شدند و تعدادی دیگر در شُرف تخلیه هستند.
شعار سال:سیدعلی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران، با اشاره ساماندهی مشاغل مزاحم گفت: ما قول داده بودیم مشاغل مزاحم را انتقال دهیم و طبق قول‌مان در حال انجام این کار هستیم و فعلا روی شیمیایی فروشان کار می‌کنیم.
 
او افزود: با اتحادیه فروشندگان مواد شیمیایی، شهرداری منطقه 12 تهران، نیروی انتظامی، اداره آگاهی جلساتی داشتیم و در حال حاضر تعدادی از این انبارهای مواد شیمیایی ناصر خسرو تخلیه شدند و تعدادی دیگر در شُرف تخلیه هستند.
 
مفاخریان تصریح کرد: یک سری دفاتر هم وجود دارند که اگر این انبارها تخلیه شوند آنها هم نمی‌توانند دیگر مواد شیمیایی بفروشند بنابراین مشغول فروش مواد آزمایشگاهی، لوله‌های آزمایشگاهی و.... می‌شوند که البته باید موضوع در شورای تامین استان مورد بررسی قرار گیرد تا درصورت موافقت، این دفاتر به کار خود ادامه دهند و اگر هم مخالفت شود باید دفاتر را خارج کنیم اما فعلا انبارها در اولویت ما قرار دارند.
 
مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران با اشاره به نحوه ساماندهی دستفروشان در روزهای کرونایی گفت: درخصوص نحوه فعالیت دستفروشان تابع پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان هستیم و از آنجایی که دستور جدیدی ابلاغ نشده است ما کار خود را به روال قبل انجام می‌دهیم.
 
او افزود: قطعا در این روزها برخورد سختگیرانه‌تری داریم و اگر بازاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، آن را تعطیل می‌کنیم همچنین از ناظران بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دعوت کردیم تا بر بازارها نظارت داشته باشند.
 
مفاخریان اظهار کرد: تاکنون هیچ بازاری تعطیل نشده است اما در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی حتما این کار را انجام می‌دهیم.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری برنا  ،تاریخ انتشار:  5   مرداد 1399،کدخبر:  1034385،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین