پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲
خشونت علیه زنان بحث تازه ای نیست . همواره در سراسر جهان، به دلایل مختلف زنان در معرض خشونت قرار می گیرند. این خشنونت ها در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد . از آزار و اذیت جسمی و بدنی گرفته تا خشونت روانی شامل تحقیر، توهین، افترا و ...و خشونت های اقتصادی.این مسئله چنان اهمیت دارد که مجمع عمومی سازمان ملل متحد ۲۵ نوامبر را روز جهانی منع خشونت علیه زنان نامیده است. درهمین رابطه در ایران هم تلاش می‌شود قانونی برای منع خشونت علیه زنان تدوین شود.

شعار سال:‌ خشونت علیه زنان بحث تازه ای نیست . همواره در سراسر جهان، به دلایل مختلف زنان در معرض خشونت قرار می گیرند. این خشنونت ها در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد . از آزار و اذیت جسمی و بدنی گرفته تا خشونت روانی شامل تحقیر، توهین، افترا و ...و خشونت های اقتصادی.گاهی حتی ممکن است مرد همسرش را کتک نزند، اما همین که همسرش را مورد بی توجهی و غفلت قرار می‌دهد، نوعی از خشونت است.

این مسئله چنان اهمیت دارد که مجمع عمومی سازمان ملل متحد ۲۵ نوامبر را روز جهانی منع خشونت علیه زنان نامیده است. درهمین رابطه در ایران هم تلاش می‌شود قانونی برای منع خشونت علیه زنان تدوین شود.

آمار خشونت علیه زنان بالاست به طوری که طبق آمار حدود30 درصد زنان تهرانی در معرض خشونت قرار گرفته اند. به این مسئله باید قتل زن ها، ناموس کشی، دختر کشی، آزارهای جنسی، قتل های ناموسی ، کودک همسری و ... را نیز اضافه کرد.

خشونت علیه زنان تمام نشده

 شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ابرتازه ها، تاریخ انتشار: --- ،کد خبر:271377،www.abartazeha.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین