پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
در نشست رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با جامعه مداحان و مسؤولان هیئت‌های مذهبی بر برگزاری با شکوه آیین‌های محرم و صفر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید شد.
شعار سال: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این نشست که با حضور اعضای جامعه مداحان در محل سازمان اوقاف برگزار شد، با اشاره به علاقه و محبت ملت ایران به اهل بیت (علیهم السلام) ،گفت: نخ تسبیه انقلاب اسلامی بر پایه محرم، عاشورا و اربعین حسینی است که دشمن همواره آن را هدف قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت سلامت مردم و رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، تصریح کرد: مجلس عزای حسینی با وجود همه شیوه نامه های بهداشتی، قابل برگزاری است و معظم له نیز به صورت خاص این مراسم را برگزار خواهند کرد که مردم خواهند دید.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ملت ایران فهیم هستند و با رعایت شیوه نامه ها و حتی تعداد اندک و فاصله گذاری فیزیکی ، پرچم اباعبدالله الحسین(ع) را برافراشته می کنند و امسال بالندگی خود را نشان خواهند داد.
حجت الاسلام خاموشی افزود: همه امامزادگان و بقاع متبرکه با توجه به فضای بازی که دارند، آماده پذیرایی از عزاداران حسینی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با کمترین نقصان در رعایت شیوه نامه ها، مراسم باشکوه محرم را برگزار کنیم و از جامعه مداحان تقاضا داریم که این درک عمیق از فضای امسال را بهتر از همیشه به نمایش بگذاریم.
آقای خاموشی تصریح کرد: در طرح شمیم حسینی که به هیئت های حسینی یاری رسانی داشتیم، امسال نیز در قالب اعانه اجتماعی و کمک های مردمی سوق داده ایم.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: هیئت های بزرگ هم امسال طبق وقف نامه های مورد حمایت سازمان اوقاف خواهند بود.
حجت الاسلام خاموشی در خصوص مفاهیم مهم محرم، گفت: در مقابله با کفار و استکبار به قله بسیار نزدیک شده ایم و به دیدن نتایج نزدیک شده ایم، جریان آمریکای جنایتکار در درون خود آشفته شده است و در نظام دیپلماسی هم از جامعه جهانی پاسخ خود را دریافت کرد و رای ممتنعی که اکثر کشورها دادند سبب شد تحریم تسلیحاتی ایران تشدید نشد.
وی گفت: مفهوم وقایع اخیر آن است که جبهه مقاومت همان قدرتی است که سردار سلیمانی با شهادتش آن را امضاء کرد و راه همین است که باید طی کنیم.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:‌ ان شاء الله مسیر طی خواهد شد و دشمن هم که نهایت کید خود را خرج کرده است محکوم به شکست است و جبهه حق علیه باطل پیروز خواهد شد.

در این نشست اعضای جامعه مداحان ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه آیین های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، دیدگاههای خود را برای برگزاری مراسم محرم و صفر بیان کردند.
 
تعداد بازدید : 1

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پايگاه اطلاع رسانی روضه ، تاریخ انتشار: 26 مرداد 1399 ، کدخبر: 1637 ، www.rozeh.info

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین