پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
عضو مجمع نمايندگان مازندران با اشاره به نکته که تا زماني که مثلث جهانگيري، آخوندي و سعيدي‌کيا در پروژه آزاد راه مشغول به فعاليت هستند، کار صورت مي‌گيرد گفت: پيمانکار چيني که درگذشته کار را تعطيل کرده بودند امروز با ۳۰۳ نيرو در حال فعاليت هستند.

شعارسال: قاسم احمدي لاشکي امروز در نشست خبري اظهار داشت:دولت تدبير و اميد اراده خوبي براي رفع مشکل آزاد راه دارد و پيمانکار چيني که درگذشته کار را تعطيل کرده بودند امروز با ۳۰۳ نيرو در حال فعاليت بوده و تاکنون ۳نفر تلفات داده است.

وي خاطرنشان کرد: بنياد مستضعفان در حال حاضر براي اين پروژه ۷۵۰ ميليون تومان اعتبار اختصاص داده است و تا زماني که مثلث جهانگيري، آخوندي و سعيدي کيا در پروژه آزاد راه مشغول به فعاليت هستند، کار صورت مي‌گيرد.

احمدي با اشاره به نقش مؤثر خبرنگاران در جامعه، گفت: آن‌ها نقش مؤثري در آگاهي‌بخشي به مردم دارند و درست است فضاهاي مجازي مورد نياز جامعه بوده، اما؛ هيچ‌گاه به جايگاه رسانه‌هاي نوشتاري و کتاب دست نمي‌يابد، چون کتاب ماندگاري و اثرگذاري بالاتري دارد.

وي درباره حرمت و قداست قلم خبرنگاران افزود: بايد اجازه نقد داده شود البته نقد با تخريب متفاوت است، نقد براي برطرف کردن کمبودها لازم است و بايد در جامعه ايراني نقد باقي بماند.

احمدي با اشاره به فعاليت‌هاي مجلس نهم گفت: از مجلس اول تا پايان مجلس هشتم، حدود سه هزار مصوبه داشتيم که يک‌سوم آن طرح و دوسوم آن از سوي دولت‌ها ارائه مي‌شد، اما؛ در مجلس نهم اتفاق برعکس بوده و ۳۶۰ طرح تصويب و يک‌سوم لايحه است که نمايندگان فعال‌تر بودند.

وي قانون رفع موانع توليد را قانوني جامع دانست و افزود: در اين قانون سعي شد راه را براي ورود سرمايه‌گذار راحت‌تر کنيم، قانون منع به‌کارگيري بازنشستگان نيز براي باز کردن گرهي از اشتغال جوانان بسيار خوب بود.

احمدي با اشاره به استقرار ادارات گفت: با توجه به اين که بخشداري و فرمانداري کلاردشت از مشکل نداشتن مکان مناسب رنج مي‌برند، نبايد دادسرا در مکان متعلق به بخشداري افتتاح مي‌شد و بايد قدري صبورانه برخورد مي‌شد.

وي با اشاره به بحث سيلاب در منطقه افزود: علت سيل مزگا و روستاهاي اطراف پروژه انتقال آب چالوس به نوشهر بوده که با تخريب طبيعت هم باعث نابودي طبيعت شده و سبب سيل در منطقه و علاوه بر آن نظارت درست بر جنگل‌ها مطرح است.

با اندكي اضافات و تلخيص برگرفته از خبرگزاري موج، تاريخ انتشار پنجشنبه 21 آبان 1394، ‌كد مطلب: -،‌

www.mojnews.com


خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
0
از زمان جوني ما ميگن ازاد راه ، پير شديم. هنوز راه نيوفتاده ببينيم تا چند تا دولت طول ميكشه ، ارزو بدل مونديم كه يه ساعته بريم شمال.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
0
0
فكر كردم اين مثلث هم داره كارهاي خلاف مي كنه؟ اين چه تيتريه كه زديد شعار سال؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین