پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۸۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
رئیس دانشگاه آزاد پس از بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع ۵۰ هکتاری واحد رشت این دانشگاه یادداشتی را در اینستاگرام منتشر کرد.
شعارسال: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع ۵۰ هکتاری واحد رشت این دانشگاه یادداشتی را در اینستاگرام منتشر کرد.
 
محمد مهدی طهرانچی روز گذشته در سفر به استان گیلان از بخش‌های مختلف مجتمع ۵۰ هکتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بازدید و با اساتید گروه کشاورزی این واحد دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از این بازدید طی یادداشتی در اینستاگرام نوشت:

با سلام و تسلیت ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفایش.

توفیق داشتم در سفر به استان گیلان، دیدار‌های مختلفی را با استاندار محترم استان، نماینده معزز، ولی فقیه و امام جمعه، مسئول منطقه آزاد انزلی، همکارانم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و بندر انزلی داشته باشم. در این دیدار‌ها گفتگو‌های بسیار خوبی اتفاق افتاد که امید آن دارم منشأ تأثیرات مهمی در استان گیلان و کشور باشد.

ازجمله نتایج این سفر، تبدیل مجتمع ۵۰ هکتاری واحد رشت به پردیس غذا و امنیت غذایی است. ان‌شاءالله این مجتمع یک پردیس تأثیرگذار خواهد بود که فعالیت‌های آموزشی و فناورانه بسیاری در آن انجام می‌شود. علاوه‌براین، آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را تجهیز خواهیم کرد تا رشته‌های دامپزشکی، کشاورزی و صنایع غذایی احیا شود. در کنار پردیس غذا و امنیت غذایی واحد رشت، یک سرای نوآوری هم راه‌اندازی می‌شود. با این کار، علاوه بر افزایش درآمد هیأت علمی و کارمندان، اشتغال و انتفاع دانشجویان نیز تأمین خواهد شد.

تلاش داریم شبکه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای حل چالش‌های ملی و کمک به بخش‌های مختلف - ازجمله منطقه آزاد بندرانزلی - به کار بگیریم. متأسفانه واحد بندر انزلی نتوانسته این فرصت را دریابد که تذکرات لازم داده شد. ما باید براساس نگاه آمایشی، رویکرد‌های تعاملی را با مناطق مختلف در نظر بگیریم و آمادگی کامل داریم که به‌عنوان یک کنشگر فعال برای توسعه هوشمند بندرانزلی در کنار سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشته باشیم.

از طرفی، جای خالی آموزش علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان احساس می‌شود. درخواست مسئولان استان، ورود فعال دانشگاه در این حوزه است که در این راستا، به صورت جدی موضوع راه‌اندازی رشته‌های علوم پزشکی و دامپزشکی را در این استان پیگیری خواهیم کرد.

در دانشگاه آزاد هویت‌های تکی در شبکه معنا می‌یابد و همه واحد‌ها باید عملکرد خوبی داشته باشند. قدرت ما در شبکه‌ای عمل کردن است و همه اجزا باید درست عمل کنند.

از سوی دیگر، رقابت در شبکه بی‌معناست. در استان و کشور نباید از هویت شبکه‌ای دانشگاه غافل شویم. در این زمینه کار‌هایی کرده‌ایم، ازجمله در بحث پژوهشی، آموزشی و فناوری، اشتراک‌گذاری جمعی منابع را در دستور کار قرار دادیم. در راستای انسجام‌بخشی نیز سامانه یکپارچه آموزشیار طراحی و راه‌اندازی شده که منجر به ارتقای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد.

امروز شرط بقای ما کیفیت و کارآمدی و توجه به آینده جوانان و اشتغال آنان است.
محمدمهدی طهرانچی
۱۳شهریور ۱۳۹۹

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از آنا، تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر: ۸/۵۱۲۳۱۸، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین