پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کلامی: ستاد تنظیم بازار در خصوص سیمان فعلاً قیمت گذاری نکرده و امیدواریم با رأی اعتمادی که مجلس به آقای رزم حسینی داد بتوانیم بهتر در این زمینه ورود کنیم چرا که ایشان همیشه نظرش بر کنترل سیستمی و سامانه‌ای شدن عرضه کالا‌ها به شکلی بوده که بتوان به خوبی نظارت کرد.

شعار سال: محمد کلامی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه در حال حاضر تعیین قیمت سیمان کاملاً رقابتی است و ما مازاد محصول را شاهد هستیم، گفت: ستاد تنظیم بازار مسئول سیاستگذاری کالاهای اساسی و ضروری است و کالایی مثل سیمان در اولویت قیمت گذاری این ستاد نیست.

وی افزود: چند سالی است که قیمت سیمان به صورت رقابتی تعیین می‌شود و ما امروز شاهد مازاد این محصول در بازار هستیم.

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: به دلیل حاشیه قیمت‌ها و افزایش‌های ناگهانی قیمت ارز شاهد افزایش غیرمتعارف این محصول هستیم و با تقاضای بیشتر از سوی مشتریان به یکباره حاشیه قیمتی بالایی ایجاد می‌شود.

کلامی گفت: ستاد تنظیم بازار در خصوص سیمان فعلاً قیمت گذاری نکرده و امیدواریم با رأی اعتمادی که مجلس به آقای رزم حسینی داد بتوانیم بهتر در این زمینه ورود کنیم چرا که ایشان همیشه نظرش بر کنترل سیستمی و سامانه‌ای شدن عرضه کالاها به شکلی بوده که بتوان به خوبی نظارت کرد.

وی افزود: بنابراین مجموع این نگاه‌ها با همکاری بین دستگاه‌ها شکل گرفته تا تأمین کالا همیشه با استمرار روبرو باشد و معیشت مردم در اولویت قرار داشته باشد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از معدن نیوز، تاریخ انتشار خبر: ۱۶ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، minews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
قیمت گذاری هیچی در اولویت نیست چون این ها دارن از اینراه اخاذی میکنن نباید جلوشون گرفته بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین