پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تلاش این شرکت برای افزایش قابلیت رقابتی صادرات نفت خام خبر داد و گفت: در این راستا تاسیسات پایانه‌های نفتی تجهیز و نوسازی شده است.

شعار سال: سید پیروز موسوی اظهار کرد: دریافت، ذخیره سازی و صدور نفت خام کشور، عمده‌ترین فعالیت‌های شرکت پایانه‌های صادرات مواد نفتی به شمار می‌آید.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به جایگاه ویژه جزیره خارگ در صادرات نفت کشور، بیان کرد: پایانه صادراتی خارگ به عنوان مهم ترین پایانه نفتی کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقش کلیدی پایانه‌های نفتی ایران در صنعت نفت جهان گفت: پایانه‌های نفتی ایران شرکتی کلیدی در خاورمیانه است و نقش موثر و مهمی در صنعت نفت به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در خاورمیانه و دنیا ایفا می‌کند.

موسوی از نوسازی و تجهیز تاسیسات پایانه‌های نفتی ایران در نقاط مختلف خبر داد و افزود: برخورداری از نیروی انسانی توانمند یکی از مهمترین مزایا و ویژگی‌های پایانه‌های نفتی است.

وی از تلاش این شرکت برای افزایش قابلیت رقابتی صادرات نفت خام خبر داد و بیان کرد: مدیریت استفاده از منابع هیدروکربوری کشور و افزایش قدرت بازاریابی، ایجاد ارزش افزوده به واسطه بهبود کیفیت نفت خام، دستیابی به تکنولوژی اختلاط پیوسته و همزمان نفت خام در دستور کار است.

موسوی با بیان رشادت‌های کارکنان صنعت نفت و اهالی جزیره خارگ در دفاع مقدس افزود: مهم‌ترین هدف رژیم بعث عراق قطع تولید و صادرات نفت و تضعیف نیروی انسانی جزیره بود، اما حضور مداوم و دفاع ایثارگرانه اهالی شریف خارگ، بسیجیان و کارکنان صنعت نفت از موفقیت نیروهای مهاجم ممانعت کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: همدلی و همراهی سپاه، بسیج و نیروهای بومی و غیربومی به همراه کارکنان رشید و ایثارگر صنعت نفت در جزیره خارگ سبب شد اهداف دشمن به نتیجه نرسد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 6 مهر 1395، کد مطلب: 3780230 www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین