پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۳۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
نمایندگان مجلس روز دوشنبه ۵ آبان ماه ماده واحده لایحه توقف اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع ورزشگاه‌ها و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی تابع وزارت ورزش و جوانان را برای رفع ایراد شورای نگهبان اصلاح کردند.
شعار سال: از تاریخ تصویب این قانون اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع ورزرشگاه‌ها و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی تابع سازمان تربیت بدنی که در اراضی متعلق به غیر احداث شده است برای مدت سه سال متوقف می‌شود، سازمان تربیت بدنی موظف است ظرف مدت یاد شده نسبت به توافق با مالکین اراضی یاد شده به نحو ممکن از قبیل خرید اراضی، واگذاری زمین یا ملک معوض، صدور مجوز و واگذاری سهام توافق کند.
به موجب تبصره ۱ این ماده واحده، در صورت عدم حصول توافق، بهای زمین براساس قیمت کارشناسی رسمی روز به نفع مالک، در صندوق دادگستری سپرده می‌شود و سند مالکیت به نام سازمان تربیت بدنی صادر می‌شود.
در تبصره ۲ ماده واحده این لایحه نیز آمده است: دولت موظف است اعتبارات مورد نیاز را به گونه‌ای در لوایح بودجه سالانه کل کشور پیش بینی نماید که تا پایان مدت یاد شده اجرای این قانون تحقق یابد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار ۵ آبان ۹۹، کد خبر: ۹۸۶۶۶۲، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
ورزشگاه ها در دوره کرونا به اندازه کافی به فنا رفتن ترو خدا شما با طرح هاتون این مساله رو بدترش نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
فکر نمیکنم ترسی داشته باشند برای انجام این کار و پس دادن این زمین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین