پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۸۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
جریان اصلاحات هیچ‌وقت پاسخگوی اقدامات و تصمیمات دولت مورد حمایت خود نبوده و حاضر به عذرخواهی نیست. تازه همیشه هم در نقش طلبکار حاضر شده تا خود را منتقد وضعیت موجود نشان دهد. در مقابل هم بخشی از اصولگرایان که خود را مدافع نظام می‌دانند فکر می‌کنند باید از هر اتفاق و تصمیم و اقدامی دفاع کنند! باید مواظبت کرد و عبرت گرفت تا حوادث آبان۹۸ تکرار نشود.
شعار سال: چه بخواهیم چه نخواهیم حوادث تلخ ‎آبان98 در تاریخ ماندگار شد و به آبروی نظام لطمه وارد شد.هزینه جراحی افزایش قیمت بنزین توسط دولت روحانی به همراه برخورد نامناسب و غیرحرفه‌ای با معترضین و سپس عدم دلجویی مسئولین از خانواده‌های آسیب‌دیده، علی‌رغم دستور رهبری برای اعلام شهادت برخی کشته‌ها و سر زدن به خانواده‌های آسیب‌دیده و عذرخواهی از آنان، پرداخت دیه برخی از کشته‌ها که اکثراً انجام نشد.
 
و همچنین دروغ‌گویی شخص رئیس جمهور که گفت صبح جمعه فهمیدم و عدم عذرخواهی رسمی از مردم، ضعف نیروی قهریه غیرحرفه‌ای، این مدل تصمیم‌گیری یهویی توسط دولت، همه و همه مسائلی است که باید عبرتی بشود که دیگر تکرار نشود.

از همه چیز مسخره‌تر موج‌سواری اصلاح‌طلبان بر حوادث آبان۹۸ و دفاع بخشی از اصولگرایان از آن حوادث است!
جریان اصلاحات هیچ‌وقت پاسخگوی اقدامات و تصمیمات دولت مورد حمایت خود نبوده و حاضر به عذرخواهی نیست. تازه همیشه هم در نقش طلبکار حاضر شده تا خود را منتقد وضعیت موجود نشان دهد. در مقابل هم بخشی از اصولگرایان که خود را مدافع نظام می‌دانند فکر می‌کنند باید از هر اتفاق و تصمیم و اقدامی دفاع کنند!
 
اگرچه رهبری عزیز نجیبانه به خاطر جلوگیری از فروپاشی دولت و تجمعات سراسری از تصمیم ناشیانه دولت حمایت کرد، اما دولتمردان نانجیبانه عمل کردند و حاضر به پذیرفتن خطا و اشتباه و عذرخواهی نشدند!
باید مواظبت کرد و عبرت گرفت تا حوادث آبان۹۸ تکرار نشود.

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
اصلاحات ضربه هاي جبران ناپذيري به ايران زدن و بايد اين موضوع رو جبران كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
چه بخوايم چه نخوايم اين موضوع بايد بررسي بشه تا اصلاح طلب ها فرصت حضور مجدد رو فراهم نكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
اصلاح طلب ها بايد خط و خطوط خودشون رو با يك سري غرب گراي واداده مشخص كنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین