پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۱۶۰۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
براساس تایید رییس کل بیمه مرکزی، انجام تست کرونا در صورتی که از سوی متخصص ریه و عفونی تشخیص داده شده و ضروری باشد، به عنوان هزینه قابل قبول در شرکت‌های بیمه تلقی شده و شرکت‌های بیمه‌ای باید هزینه آن را به افراد تحت پوشش پرداخت کنند.
شعار سال: غلامرضا سلیمانی درباره میزان زیان‌های ناشی از کرونا که تا کنون از سوی شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت شده اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، چند اقدام مشخص را انجام دادیم که اولین اقدام، این بود که هزینه بیماری کرونا تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفت و هزینه درمان افراد مبتلا به کرونا که تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان هستند، توسط شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین هر فرد مبتلا که به بیمارستان، واحد‌های درمانی و پاراکلینک‌ها مراجعه می‌کنند می‌توانند براساس اسناد، هزینه انجام شده را از شرکت بیمه دریافت کنند.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به پرداخت‌هایی که تاکنون صورت گرفته گفت: تا کنون ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداختی به واحد‌های بیمارستانی و واحد‌های درمانی انجام شده که بخشی از آن به هزینه‌های ناشی از کرونا و بخشی هم به هزینه‌های بستری برمی‌گردد که عمده این مبلغ مربوط به هزینه‌های بیماران کرونایی است.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا داروی رمدیسیور و تست کرونا هم شامل بیمه تکمیلی می‌شوند، اظهار داشت: شرکت‌های بیمه‌ای بر اساس فاراماکوپه وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه سلامت نسبت به پوشش هزینه دارو‌ها اقدام می‌کنند و هر دارویی که آن را بپذیرند و در لیست فاراماکوپه باشد و تعرفه داشته باشد، شرکت‌های بیمه‌ای براساس آن هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین تست کرونا در شرایطی که متخصص ریه و عفونی انجام آن را تشخیص بدهند و لازم بدانند به عنوان هزینه قابل قبول در شرکت‌های بیمه تلقی می‌شود وشرکت‌ها هزینه آن را باید به تحت پوشش‌ها بپردازند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ: ۱۸ آذر ۹۹، کد خبر:۱۴۶۳۹۴۱، khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
تست کرونا در ایران واقعا مشکلات زیادیی رو به همراه داره و اصلا در دسترسس نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
0
امیدوارم کاهش رقم قابل ملاحظه ای داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین