پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
رئیس خانه مطبوعات استان خراسان شمالی گفت: مدیران و اعضای خانه مطبوعات در انتظار عملی شدن وعده استاندار هستند.
شعارسال: سهراب ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به رویکرد مثبت استاندار خراسان شمالی برای حمایت از حوزه رسانه اظهار کرد: دو سال قبل استاندار قول‌های خوبی را برای حمایت از رسانه‌ها خصوصا نشریات محلی و خبرگزاری‌ها داده بودند.

وی بیان داشت: قرار بود تا منابعی در این زمینه اختصاص‌یافته و در اختیار مدیران رسانه‌ها گذاشته شود که این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

رئیس خانه مطبوعات استان خراسان شمالی گفت: البته استاندار در سال 93 حمایت‌های نسبتا خوبی را از نشریات محلی داشته و در مراسم سالگرد یکی از روزنامه‌های استان هم در خصوص اختصاص اعتباراتی برای حمایت از رسانه‌ها قول مساعد دادند.

وی بیان داشت: این قول استاندار به‌واسطه مسائل و مشکلات مالی که وجود داشته، تاکنون محقق نشده است.

ابراهیمی ادامه داد: از سویی قرار بود تا منابعی برای اجاره دفتر برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان تامین شود که بااین‌همه مشکلاتی در این زمینه وجود داشته است.

به گفته وی این کم بود منابع پیش‌بینی‌شده باعث شده تا عملا تهیه ساختمانی مناسب برای رسانه‌های واجدالشرایط، محقق نشود.

رئیس خانه مطبوعات استان خراسان شمالی بیان داشت: جزئیات این موضوع هم در شورای توسعه رسانه استان بررسی و تصمیم‌گیری شد اما به‌واسطه برخی مشکلات عملی نشده است.

وی گفت: از سوی دیگر وضعیت زمینی که برای ساخت خانه مطبوعات استان از سوی کمیسیون ماده 5 به ریاست استاندار پیش‌بینی‌شده، مشخص نبوده و تاکنون زمینی تحویل‌خانه مطبوعات برای احداث ساختمان نشده است.

وی اضافه کرد: ازاین‌رو مدیران و اعضای خانه مطبوعات در انتظار عملی شدن وعده استاندار خراسان شمالی هستند.

خانه مطبوعات استان خراسان شمالی دارای 250 عضو بوده که در خبرگزاری‌ها،روزنامه‌ها و نمایندگی روزنامه های سراسری فعالیت می کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1395، کدخبر: 13950329001334، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
United Arab Emirates
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
از این وعده وعید ها زیاد توی مملکت ما داده میشه و کسی روی حرفش نمیمونه امیدوارم این یکی عملی بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین